Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikre at koncept ikke bliver stjålet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en idé til et nyt koncept indenfor bookmaking. For at det kan lade sig gøre skal jeg have udviklet siden, som vil minde om normale bookmaker hjemmesider, dog anerledes system. 

Mit spørgsmål er derfor: hvordan sikrer jeg at mit koncept ikke bliver stjålet? For at personen vil kunne udvikle siden, skal jeg beskrive og forklare systemet mv..

MVH 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hjorth Ranum:

Har en idé til et nyt koncept indenfor bookmaking. For at det kan lade sig gøre skal jeg have udviklet siden, som vil minde om normale bookmaker hjemmesider, dog anerledes system. 

Mit spørgsmål er derfor: hvordan sikrer jeg at mit koncept ikke bliver stjålet? For at personen vil kunne udvikle siden, skal jeg beskrive og forklare systemet mv..

MVH 

Et koncept kan sagtens kopieres og hvis det du kommer med er så godt, så skal nogen andre nok lave det og prøve at skubbe dig væk. Men en udvikler vil ikke løbe med din ide. De bruger deres tid på at udvikle, ikke på at stjæle ideer!

Så få du skrevet det hele ned, få snakket med nogen forskellige udviklere og brug din mavefornemmelse til, at finde ud af hvem du så vil bruge.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så der vil ikke være noget problem i at fremlægge min idé for flere udviklere?  

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når alt kommer til alt, er det ikke gode ideer der skabe successer, men gode folk. Det er dit drive og interesse for konceptet der skal gøre det til en succes.

Alle andre kan jo alligevel kopiere det efter du har lagt det online. Så fokuser mere på at være den bedste, end at være den første/eneste.

Mvh Carsten

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Når alt kommer til alt, er det ikke gode ideer der skabe successer, men gode folk. Det er dit drive og interesse for konceptet der skal gøre det til en succes.

Alle andre kan jo alligevel kopiere det efter du har lagt det online. Så fokuser mere på at være den bedste, end at være den første/eneste.

Mvh Carsten

Det er lige før du kan copy/paste den kommentar :) Den bliver nemlig brugt ofte herinde og det er 100% korrekt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder meget rigtigt, ikke for at se pessimistisk på det du skriver, men at kunne være den første på markedet med et nyt koncept, kan vel også have sine fordele.  

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus,

Hvis man er den første på markedet, skal man ofte ud og overbevise brugere/kunder om, at de har brug for det man tilbyder. Det kan være dyrt at skabe et behov, men ja, der kan også være en fordel hvis kunderne meget let kan se en fordel i produktet/ydelsen.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)