Ham der skal lave min webshop er næsten færdig og det er super, men nu har jeg ikke kunnet få fat på ham i lidt over 1 dag.. Han regnede med at være færdig med webshoppen i går, men har ikke hørt fra ham i går aftes eller i morges som jeg plejer...
Jeg har skrevet til ham at han har indtil kl 18.30 og ellers må jeg finde en anden...
Men hvad nu hvis:
Han ikke svarer, skal jeg så virkelig finde en anden?
Hvad med betaling til ham den nuværende, skal jeg betale det beløb vi aftalte, når han nu ikke har lavet det færdig eller skal jeg forhandle prisen med ham?
Please hjælp, råd, vejledning alt modtages med kyshånd..
Da du ikke har kontrakt med ham, så er du dårligt stillet og derudover kan du på ingen måde smide ham af projektet, blot fordi du ikke har hørt fra ham i en enkelt dag.
Som Henrik siger, så nyd weekenden og prøv at ringe til ham i morgen. Men ellers skal du først betale ham, når du har godkendt webshoppen.
Som et ekstra lille råd, så hav altid kontrakt på folk du samarbejder med - så I altid ved, hvilke regler der gælder for samarbejdet.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Selvfølgelig er det en fordel med en kontrakt meeen det er ikke noget jeg benytter uden det er større opgaver, bestillingen af en webshop, er en mail med det hele forklaret, nok vil jeg mene.
Til Trådstarter, det er weekend du kan ikke regne med svar før Mandag hvis ikke han svare her så giv ham et ring :)