Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Bank?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at starte min første virksomhed og ville hører hvilken bank i har god erfaring med? I forhold til at være en "lille" iværksætter.

På forhånd tak :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  DistanceRunning.dk Skrevet kl. 12:24

Hej Rasmus,

Det kommer helt an på dine behov. Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig at lave en liste over de vilkår, der er vigtige for dig og derefter indsamle tilbud fra 3-5 banker, inden du beslutter dig. Så har du et fornuftigt udgangspunkt at gå videre med.

Mange hilsener, Thomas

Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Monster Rent Skrevet kl. 12:24

jeg har ikke haft gode erfaringer med banker, så køre nu snart på 2 år uden kasse kredit,

og ja jeg har overskud, men min bank kan ikke forstå eller er ligeglad med at når jeg starter nye kunder op så skal mine folk ha løn 2 gange inden at jeg for penge fra kunden.

så jeg er lige med på en lytter :)

mvh

Peter Gosvig

www.Monster-Rent.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 12:32

Som Thomas skriver det.

Kommer det an på dine behov samt din private økonomi. Hvis du ikke har orden i den, vil det kræve en del før nogle banker vil giver dig et erhvervs konto.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:32

Umiddelbart - hvis du er god privat kunde og kendt i din egen bank, så¨skal du tage din egen. Jeg ved at mange slår korsets tegn og vil sige, UHHH ha hver sin bank privat og firma, men de har nok ikke lige skulle tegne aftale for et helt nyt firma det sidste års tid.

Se her lidt om at FÅ EN GOD START MED BANKEN og næste hurdle kan blive, om du skal bruge en personlig konto eller skal ha en erhvervskonto, som i mange fald vil betyde mere i gebyr ved sådan en nytegning. Dette link vil forklare om forskel på ERHVERVSKONTO ELLER PERSONLIG KONTO og vil forklare muligheden for at tilknytte nemKonto til en og samme personlige konto for CPR og CVR. Jeg er ikke i tvivl om, at det bedste er at ha hver sin konto og det betyder så at han en erhvervskonto så man kan ha nemKonto tilknyttet hver sin

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52

Hej igen,

Tak for de gode svar - jeg vil tage jeres overvejelser med :)

Rasmus

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:59

Min personlige Anbefaling; Jyske Bank. Da jeg skulle finde ny bank der ville investere i mig for 3-4 år siden var jeg igennem dem ALLE. Den eneste bank der ikke behandlede mig som et nummer var Jyske Bank. Dem jeg snakkede med, var også dem der godkendte. Alle andre banker skulle sende det hele videre til en hovedafdeling der kun kiggede tal og sagde ja/nej.

Så jeg ville starte med Jyske Bank.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)