Den gule farve er faktisk = det logo mærke jeg sætter i alt hvad jeg selv designer, så det er da ærgerligt at høre , at du ikke mener farven fungere. Jeg synes selv det er ærgerligt, at topbanneret fylder så forholdsvis meget i højden. Ligesom bjælken øverst, hvor logo for mail / udskriv side sidder egentlig er overflødig (disse kunne sagtens sidde i bjælken ved siden af "søg vare") - men om det skal laves helt om havde jeg ikke lige tænkt over, det griber jo så ind i flere ting. Det må jeg lige tænke over......
Jamen altså hvis jeg var dig så gik jeg over i lidt andre farver, jeg har lavet et lille eks. på hvordan et topbanner til din side kunne se ud.. dertil ville jeg selvfølgelig lige ændre nogle af farverne der var på din webshop
Kontakt en advokat og få ham til at sende en regning på 250 kr. pr. billed de har taget. Så skulle den være i orden :-)
Hvis de nægter må det være meget let at bevise du har taget billederne. I form af original fotoet.
Det var da ekstremt billigt! Hvis det skal have nogen som helst effekt, så gælder det da om at ramme dem hvor det kan mærkes. De har overtrådt lovgivningen om rettigheder, de har STJÅLET dine billeder - det er ulovligt og det skal koste!
Selvfølgelig er jeg da enig i, at det bedste ville være i første omgang at gøre dem opmærksom på på at de har gjort noget ulovligt - og bede dem om enten at fjerne eller betale. Hvis du stadig har billederne liggende i originalformat er der ingen ben i den sag. Rettighedslovgivningen er på det felt klokkeklar og det er sjældent at der går fik i det.
Tager de sagen til en advokat får de garanteret bare besked på at klappe hælene sammen og betale!
Hej Morten Ellegaard Larsen og alle i andre aminoer
Jeg rettede henvendelse til fototyven i aftes og har netop modtaget mail om at shoppen har fjernet alle fotos, samt følgende besked: "det er ikke vores mål at anvende ophavsretbeskyttede billeder". Så jeres råd havde omgående effekt !! Mange tak for de mange gode input. Godt at vide hvor der er hjælp at hente