Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges (købmandstype)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej - jeg hedder søren

Jeg har længe stillet mig selv opgaver med at konstruere enkle produkter, hvor jeg mente der ville være et godt salg, helst på verdensplan. Jeg har gjort enkelte forsøg på at kontakte kunder/partnere, blevet snydt en enkelt gang og bestjålet en anden gang.

Jeg har ofte været inde og kigge på amino,men jeg synes det er meget svært at finde mennesker, som ikke bare vil gøre som Martin T. (E-handel og alt det der).  

Jeg er uddannet som plastingeniør og har arbejdet som konstruktør. Et problem med konstruktioner i plast er, at værktøjer koster en hulens masse. Min vinkel har jo så været at man helst skal finde kunden på forhånd. Jeg har opdaget at 3D tegninger ikke har den forventede effekt.Hvem gider,eller kan, overhovedet snart kigge på en tegning. SLA prototyper er også en svær vej fordi de ikke kan præsenteres som en original. Kunden bringes i en tilstand hvor de tror det er det originale produkt de sidder med og mishandler den til brud. Jeg har svært ved at undlade at skrige at de skal passe på.

Hvs du kan håndtere sådanne situationer helt cool og finde gode,seriøse indgangsvinkler til præsentationer, synes jeg du skal kontakte mig. Jeg vil dele solidarisk, men forventer selvfølgelig loyalitet overfor partnerskabet og konceptet. Har du selv ideer til plastemner i ovennævnte kategori, vil jeg gerne designe og konstruere for dig, også uden at forlange royalty eller at det skal holdes indenfor vort samarbejde, forudsat det ikke er en ide du har fået fra mig.  

Venlig hilsen

Søren

ssaver

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren!

Ser dit indlæg om forretningsmuligheder - jeg er M-ing. Civiløkonom-HD-IØ (Informatik og Økonomi) - driver en handelsvirksomhed og har følgende profil:

http://home1.stofanet.dk/joma-company/CV-integreret.htm

Du kan se mere om vor handelsvirksomhed her: www.JOMACompany.dk

Jeg har gode kontakter til Dansk Industri og virksomhed i plastindustrien - jeg kunne hjælpe dig med kontakter og formidling!

Skal vi tale om det?

Send mig en PM eller fang mig her: JOMA@stofanet.dk

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)