Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone APP, udvikler søges evt.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker bare noget hjælp til noget pris, for kommer til at ramme en stor målgruppe, rigtig mange oddser idag, og vil gerne lancere en iPhone app via mit hjemmesidenavn som snart er åbent. 

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 13:47

Jesper

Prøv lige at læse dit egen indlæg igen. Du har faktisk selv lige givet den bedste grund til hvorfor man ikke skal have en webapp. Nemlig at du IKKE kan give en ordenligt indsats på hver platform ;)  

Ved at lave en native app,kan du nemlig gå ind og påvirke hver enkelt platform efter dens behov. Og nej her tænker jeg på at man vil kunne genbruge appens logik og derefter tilpasse UI så det passer til Android eller iPhones's måde at håndtere det på.

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  Lukic Skrevet kl. 13:50

Ang. Pris så vil en kvalitets app koster 15-20k + moms

Evt. kan du vælge at lancere den i sektioner og dermed dele udgiften ud over en længere priode.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 13:51

Okay mange tak for svaret :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:52

Jeg ønsker ikke at diskutere det i denne her tråd, men du har helt misforstået.
Jeg laver også selv native apps til alle platforme, men i mange tilfælde er en web-app et godt og bedre alternativ.
Forstår ikke du farer i flint over at der kan være flere muligheder.
Og nej jeg gav netop ikke den bedste grund. På en web-app kan du bruge alle dine ressourcer på et UI og få det til at spille optimalt.

Men som sagt, jeg melder mig ud af den diskussion.

Til Nicklas:
Vores pris på en app til iPhone med den funktionalitet du nævner vil være ca. 7.000 kroner.
Det er dog under forudsætning af at der på web-serveren findes relevante services til at få fat i data.

Men som sagt, du giver mig bare et prik på skulderen hvis vi skal snakke videre om det :-)

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  Lukic Skrevet kl. 13:52

Det var så lidt. Når du kommer så langt i processen, så kan du altid smide en opgave på Amino Freelancer. Er sikker på at der er folk som vil gøre det billiger

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nicklas:

Jeg ønsker bare noget hjælp til noget pris, for kommer til at ramme en stor målgruppe, rigtig mange oddser idag, og vil gerne lancere en iPhone app via mit hjemmesidenavn som snart er åbent. 

Hej Nicklas,

Nu kan jeg se at nogen har "overtaget" din tråd og snakker om noget, som du reelt ikke spørg om - men som dog stadig er en god diskussion. Jeg vil dog godt hjælpe dig, selvom jeg ikke kan give dig en pris. Ud fra det du skriver her, så er det dybt useriøst at give dig en pris da den ikke vil holde - der er altså ikke nok informationer.

Du bliver simpelthen nødt til, at få åbnet et word dokument og så skrive alle funktioner ned. Skriv ned, hvordan informationerne skal hentes ind, hvad sker der når man trykker på en bestemt knap osv.. Når du har skrevet alt dette ned, så kan du også lave et par tegninger i forhold til hvordan designet skal være og herefter tager du kontakt til firmaer som laver apps.

De vil derefter kunne give dig en meget mere præcis pris - simpelt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 13:59

Mit spørgsmål var mere hvad det ville koste, jeg er igang med at tegne min app, og skrive funktioner ned. 

Jesper Hansen: 7000,- kr for det hele ? :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:05

Nicklas:
Jesper Hansen: 7000,- kr for det hele ? :) 

Ja i det leje, under forudsætning af vi i hovedtræk taler om dette:

Jeg vil kun lave en iPhone app, og den skal som sagt indeholde:

- Oddsforlag som jeg ligger op.

- Oddsforslag som brugerne kan ligge op, 1 forslag par dag.

- Spilanalyser under oddsforslag.

- Kommentarfelt så brugerne evt kan diskutere mit forslag.

- Ratings så brugerne kan bedømme mit oplæg.

Og igen det afhænger af om der i forvejen findes web-services til de forskellige funktioner på web-sitet. (Det kan vi hjælpe med at finde ud af)
Gør der ikke det, så de skal laves også, er vi nærmere oppe i mod Srdjan's estimat.
Igen et skud fra hoften så vil jeg tro at vi skal have omkring 10-12.000 hvis alle services skal laves fra bunden også.

Som Kenn skrev, er det selvfølgelig vigtigt at du får gjort din beskrivelse helt færdig for at få en helt præcis pris, men jeg plejer som regel at ramme ret godt plet med mine "skud fra hoften" Smile

Vil meget gerne se det når du bliver færdig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 07:03

Vil bare sige at de specifikations krav du kommer med der, er jeg sikker på at appen vil blive mere bekostelig der er virkelig mange ting at tage højde for. Hver sikker på at du har alle de ting appen skal kunne da ellers for du en app der kun er 1/4 del færdig også mangler du lige 20.000 kr. for få den lavet færdig. Ellers ender du med at have en app, du ikke kan bruge til en fis.

Må indrømme at jeg ikke har set mange danske firmaer der har kunne lave nogen app for 7000 k.r ? det lyder faktisk helt fantastisk. selv med meget få specifikationer.

Med Venlig Hilsen

Martin Larsen 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)