Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ca halvt år tilbage på dagpenge søger hjælp hurtigt

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke min opfattelse, har du noget på skrift om det? dem jeg ser i huset kan da godt have gennemgået et lille kursus, det virker bare ikke sådan, de bliver hentes ind lige fra gaden og sat igang.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Det er ikke min opfattelse, har du noget på skrift om det? dem jeg ser i huset kan da godt have gennemgået et lille kursus, det virker bare ikke sådan, de bliver hentes ind lige fra gaden og sat igang.

Jeg ved Skejby hospital ved Aarhus kun vil ansætte folk der har uddannelsen "serviceassistent"
Det er en uddannelse hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver på et hospital..
 Alt lige fra rengøring til portør opgaver... Mange hospitaler vil have det på samme måde, men giver deres medarbejder mulighed for at tage uddannelsen inden de går 100 procent ind i at folk der har med rengøring på hospitaler skal have uddannelse.. 
En uddannelse der tager 2.5 år......

Har set der er lavet grupper på facebook, hvor folk der er ansat som rengøringsmedarbejder, brokker sig over det nye tiltag med at alle ansatte skal have uddannelse. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må ud og søge noget arbejde, du kan ikke forvente dig at folk ringer efter dig.

Du må ud i industrikvarteren og aflevere ansøgninger og CV til virksomhederne.

og i det lange løb så må du få dig en uddannelse måske en lærerplads i tyskland kan være en ide..

Man ska bara huske at intet kommer flyvende.. især ikke i starten
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forventer intet der misforstår du den.

jeg tager ikke en lærerplads i andre lande da mit engelsk er helt af h til. og som sagt jeg vil gerne ha en uddannelse men mangler den bog for at kunne gemmenfører en lærerplads som maler. har undersøgt alt. og der er intet hjælp at hente og man kan som sagt ikke tag grundforløbet igen.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad er det for bog du mangler?

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen på grundforløbet for man lavet en bog. men alle de forskellige farver om hvordan man laver farverne og det. den mangler jeg den blev ståjlet på grundforløbet

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det er en bog, du selv har lavet?

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

larsolsen27:
jamen på grundforløbet for man lavet en bog. men alle de forskellige farver om hvordan man laver farverne og det. den mangler jeg den blev ståjlet på grundforløbet

Har du snakket med studiesekretariatet om det? Det virker underligt at man, fordi man mister en bog, ikke kan forsætte på sin uddannelse.

Alternativt kan du jo overveje at tage grundforløbet igen hvis det er den uddannelse du gerne vil have. Det er selvfølgelig lidt surt, men hellere bruge lidt ekstra tid på at få uddannelsen i stedet for at skulle kigge tilbage om 10 år og ønske du havde taget den.

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja en bog jeg selv har lavet..

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

har snakket med dem på gladsaxe skole hvor hovedforløb er. og de siger jeg ikke kan tag grundforløbet igen. ellers havde jeg gjort det tro mig. bogen skal du bruge til at når du skal lave en bestemt farve skal du kunne se hvordan du laver den. men har undersøgt om det kunne lade sig gøre. og de siger de ikke ville lade mig tag det igen.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)