Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ca halvt år tilbage på dagpenge søger hjælp hurtigt

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

først ved ikke rigtig om det det rigtige sted at indlægge den her og fik siden af en ven som sagde jeg kunne prøve her inde.

Mit navn er Lars Olsen jeg er 26 år og bor i Bagsværd

Jeg har 10 klasse og derefter har jeg arbejdet.

Har arbejde i firmaet Bøgeskov Lagerhotel hvor jeg var i ca.2 år

Så har jeg arbejde i et firma Aktiv 3 i knap 1 år som ejendomsservicemedarbejder. Mit sidste arbejde var i firmaet Komdis Flex som chauffør indtil denne virksomheds drift blev solgt fra oktober 2012

Jeg har Truck kort og kørerkort til kat. B C. og Eu bevis

Jeg er møde stabil og en meget flexibel kollega, der er positiv, glad og god til at samarbejde og gå på kompromis.

jeg kunne rigtig godt tænke mig at lærer nye ting, er villig til at lave andet ind det jeg har lavet lige nu. dog ejendomsservice trappevask har jeg prøvet og er simpelthelt for hårdt for mine knæ

men hvis der er nogen her ude der står og mangler en så må i meget gerne kontakte mig på mail som er olsenlars87@gmail.com da jeg står og har ca et halvt år tilbage på dagpenge har privat bil ny fra 2013 så ikke nogen problemer med at komme frem.

Tilmeldt 15. Feb 14
Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:06

Hejsa Lars.

Hvis du er flittig jobsøgende, så kan jeg anbefale netværket Powerjobsøgerne. De mødes tirsdage og torsdage i Ballerup, og hjælper hinanden med at søge job. se mere på www.powerjobsoegerne.dk Der er det også gratis for arbejdsgivere at slå et job op, som så er på medlemmernes liste i 3 dage.

Held og lykke med jobsøgningen.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du er kun 26, har du ikke lyst til en uddannelse? Får du en uddannelse bliver dine muligheder for job - og egen virksomhed - meget større. Hvad med at blive voksenlærning? Jobcentret kan hjælpe dig og endda give din kommende arbejdsgiver et tilskud.

mvh

Mogens

Tilmeldt 15. Feb 14
Skrevet kl. 14:24

hej en fejl jeg skrev er 27 :) 

jo jeg ville rigtig gerne ha en uddannelse men problemet er jeg har taget maler grundforløbet men man laver en bog som man skal bruge på hovedforløbet og den blev stjålet 2 dage før vi var færdige med grundforløbet og kan ikke komme videre uden den. og så har jeg lidt svært at se hvordan jeg skal kunne klare en uddannelsen uden de bøger?? og nu er det jeg har prøvet selv at skaffe en lærerplads kom da op med 2 lærerpladser men jobcenter hende der jeg skulle snakke med var slet ikke til at snakke med og ville ikke hjælpe mig og sagde jeg bare kunne finde et arbejde hvis der var et problem. og det synes jeg er sort ingen hjælp kan få når jeg selv kommer med noget..

Tilmeldt 15. Feb 14
Skrevet kl. 14:27

men tro mig hvis jeg havde mulighed for at gå i lærer som maler lige med det samme. og kunne få den bog igen havde jeg osse gjort men som det ser ud lige nu er der ingen hjælp.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:34

Prøv de store firmaer og offentlige steder, der er ledige stillinger, selv om nogle af dem ikke bliver stået op.

Tilmeldt 15. Feb 14
Skrevet kl. 15:12

hej hvilken firmaer tænker du på?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:32

De helt store selskaber eller hospitaler, der kan du gøre rent, alle kan gøre rent på et hospital, jeg har set alle typer.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hagbart:

De helt store selskaber eller hospitaler, der kan du gøre rent, alle kan gøre rent på et hospital, jeg har set alle typer.

Rengøring på sygehus kræver uddannelse

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)