først ved ikke rigtig om det det rigtige sted at indlægge den her og fik siden af en ven som sagde jeg kunne prøve her inde. Mit navn er Lars Olsen jeg er 26 år og bor i Bagsværd Jeg har 10 klasse og derefter har jeg arbejdet. Har arbejde i firmaet Bøgeskov Lagerhotel hvor jeg var i ca.2 år Så har jeg arbejde i et firma Aktiv 3 i knap 1 år som ejendomsservicemedarbejder. Mit sidste arbejde var i firmaet Komdis Flex som chauffør indtil denne virksomheds drift blev solgt fra oktober 2012 Jeg har Truck kort og kørerkort til kat. B C. og Eu bevis Jeg er møde stabil og en meget flexibel kollega, der er positiv, glad og god til at samarbejde og gå på kompromis. jeg kunne rigtig godt tænke mig at lærer nye ting, er villig til at lave andet ind det jeg har lavet lige nu. dog ejendomsservice trappevask har jeg prøvet og er simpelthelt for hårdt for mine knæ men hvis der er nogen her ude der står og mangler en så må i meget gerne kontakte mig på mail som er olsenlars87@gmail.com da jeg står og har ca et halvt år tilbage på dagpenge har privat bil ny fra 2013 så ikke nogen problemer med at komme frem. |
.