Jeg synes du går lidt hen over mine sidste indlæg !
Registrede og Statsautoriserede revisorer KAN IKKE have en klientkonto (som du hævder flere gange i dine indlæg). Altså kan han IKKE få dem indbetalt til en sådan ! Håber du vil "rette ind" og medgive mig at dette er korrekt og at du altså der har taget fejl.
Nu snakker du så om at pengene skal ind over en advokats klientkonto for at R/S revisor KAN bekræfte. MEN hvis jeg beder advokaten stifte selskabet via en indbetaling på hans klientkonto, hvad skal jeg så med revisoren ???? så bekræfter advokaten jo overfor E&S !!!
Jeg (og andre (incl. mads-d)) benytter så en revisor til at bekræfte kapitalen via et kontoudtog. Hvilken kontrol han vil foretage for at gøre dette, må vi jo antage at R/S revisor helt har styr på.
At jeg har benyttet en ikke registreret revisor, som så har et samarbejde med en statsautoriseret revisor, har jo ingen betydning ! Jeg må jo som kunde gå ud fra at denne S revisor overholder regler og love omkring hans virke.
Jeg har gentagne gange fremført at jeg ikke kunne huske hvorvidt jeg selv har fremsendt kontoudtoget, -efter en gennemgang af mine gamle mails kan jeg så at banken har fremsendt det direkte til Peter på mail, hvorfor han jo ikke har grund til at tro andet end at de er korrekte.
Om jeg har fremsendt kopi af kørekort eller pas, kan jeg ikke se ud af min korrespondance, så her kan jeg ikke give et svar. Men jeg vil da for alle tilfældes skyld lige sende Peter en kopi.
jeg kan iøvrigt også se på min korrespondance med banken at en konto med indehaver "XXX Aps under stiftelse" er spærret indtil banken har modtaget CVR-nr, selskabets stiftelsesdokument, vedtægter, ejerbog m.v. Så der er således ingen mulighed for at hæve kapitalen inden alt er iorden.
Ang. stiftelses tidspunkt så var det i november 2011.
Og da du hænger dig meget i hvem den statsautoriserede revisor er, så opgiver jeg kampen og fortæller dig det "Soderup revision I/S" som iøvrigt har omkring 25 ansatte, så går ud fra han helt har styr på hvorledes samarbejdet med Peter fungerer, og at han iøvrigt lever op til sine forpligtigelser.