Vi har Flexpos kassesystem med tilknytning til e-conomic, hvor vi f.eks opretter varer.
I øjeblikket bliver de oprettede varer ikke opdateret på Flexpos og under job kan vi læse: (90) job færdig med fejl - e-conomic connection failed: acces denied.
Ifølge e-conomic kører alt som det skal og der er forbindelse fra e-conomic til kasseterminalen.
Kender du til Flexpos og kan du fortælle, hvad fejlen kan være og hvad vi evt skal gøre?
vi får den fejl fra e-conomic når vi prøver at benytte en bruger / kode til e-conomic som ikke passer.
mit gæt er at du har skiftet password til den e.conomic bruger som vi benytter til at kommunikerer med. eller tillægs modulet API er blevet slået fra i e-conomic ved en fejl..
Tak for svaret. Ja, vi har ændret adgangskoden, men havde ingen anelse om, at det påvirkede andre dele af Flexpos. Det er helt sikkert her problemet er opstået, for det passer også med tidspunktet, hvor systemet holdt op med at fungere.
Jeg har nu tjekket at API er aktiveret.
Har prøvet at køre en test med både det gamle og den nye adgangskode, men får denne besked: Access denied. (id=fe5b68e7-3617-49b8-beae-0a875562bcf4)
Jeg har prøvet at oprette nyt adgangs "token", men får denne besked: Application with id: FlexPOS, not found
Hej det er der vist en god forklaring på ... Token er ikke implementeret færdig så det vil du ikke kunne det du skal gøre er at rette dit password og trykke test, når den kommer og siger Ok og Gem knappen bliver aktiv kan du gemme og din kommunikation vil igen virke...
her efter Log på FlexSystem på fanen e-conomic skal du finde punktet Opsætning og her under konto opsætning.
Tast dit nye password og tryk på knappen Test konto hvis login og password stammer vil knappen Gem blive aktiv , tryk på denne og dit nye password vil være gemt i FlexSystemet.. og din kommunikation bør igen virke :)
men alt dette er jeg helt sikker på at din FlexPOS forhandler også gerne vil hjælpe med ;)