----
Reklamation
Alle varer kontrolleres inden afsendelse. Skulle der opstå fejl vedrørende ekspeditionen skal du blot returnere varen i samme stand som da du modtog den sammen med et dokument som består af navn, fakutranummer og reg.- og kontonummer. Du vil Inden for syv hverdage efter vi har modtaget din returvare, have modtaget beløbet for varen(e)s pris inkl. den fragt du har betalt for at få sendt varen retur.på din konto.
Bemærk i øvrigt, at den 2-årige reklamationsfrist gælder i henhold til købeloven i Danmark.
Hos Tezzo kontrollerer vi alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel forekomme fejl ved ekspeditionen bedes du returnere varen i samme stand, og du bedes desuden vedlægge et papir med dit navn, fakturanummer og konto- og registreringsnummer. Du vil indenfor 7 dage efter, vi har modtaget din returvare, få tilbagebetalt beløbet, du har givet for varen inkl. den fragt, du har betalt for at få sendt varen retur. Derudover gælder den 2-årige reklamationsret i henhold til den danske købelov.
----
Er der ikke lidt Dejavu over det der? - Overvejer helt, om det er en fejl i Matrix!
----
Betaling
Betaling foregår over PayPal på nuværende tidspunkt, da dette er det eneste betalingsmodul vi kan være bekendt at byde vor kunder på nuværende tidspunkt.
----
Hmm.... Det må i vist forklare nærmere!
----
at varen skal sendes tilbage til os i præcis samme stand som ved levering til kunden
----
Må man forlange det?
Og så slutteligt... Jeg mangler lidt om, hvilken forsikring der ligger bag jer, såfremt jeres produkt yder skade på mit i-Produkt...