|
Jeg har søsat en del ting (som faktisk ikke er færdige endnu), men tænkte, hvad er et godt domænenavn ? F x. Har jeg domænerne : www.8382.info (for hinnerup og omegn - Hinnerup har postnr. 8382) www.kompetencer.info (man skal udvide sinde kompetencer via siden - siden mangler stadig en del før den er helt klar, bl.a. er den ved at skifte host) www.slesviger.net (alle slesvigske soldater skal samles her på nettet) narutofanklub.dk (er lagt ned, vil du have det ?) Jeg syntes jo de er meget gode, men de er jo også lavet i min tankegang... det som slog mig er dog, tænker den danske hr. danmark kun i .DK domæner ? Håber på nogle konstruktive informationer... vh stefan |
Hej Stefan
Rent professionelt ved jeg ikke hvor gode dine domæner er - det kommer jo meget an på hvor mange kræfter man ligger i eksponeringen af dem m.m.... I teorien kan alt jo blive godt, hvis bare folk kender det. Wikipedia er fx ikke verdens nemmeste ting at stave til, men alligevel kender så uhyggelig mange mennesker denne side nu :)
Tager man dem fra "scratch" - tror jeg umiddelbart dine domæner er ret dårlige.... ?
Personligt ville jeg i hvert fald ikke kunne gennemskue dem, og ville nok heller aldrig søge efter dem på den måde.
Men held og lykke med projekterne, og herinde kan de jo altid blive eksponeret :P
Bliv gratis medlem