Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører man en iværksætter platform?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har udviklet http://momentum.li/ - Det bedste sted at få hjælp til dit it-projekt

Siden er et moderne skud på at formidle kontakt mellem iværksættere og programmøre, designere o.lign.

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få både job og udbydere til siden.

Udbydere har jeg indtil nu fået ved at skrive emails til enkelte freelancere, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal få folk til at oprette jobs på siden.

Tak for hjælpen,

// Andreas Heiberg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Du skal nok kigge på noget SEO og AdWords.
Find ud af hvad de fleste af dine freelancer kan finde ud af, hvis det fx er kode i PHP eller lave webshops, så lav AdWords kampanger imod de ting i starten indtil du får flere freelancer.

Når du så har haft nogle jobs igennem så interview dem og lav dybgående reviews tekster om hvilke problem stillinger personen havde og hvordan freelanceren tog godt fat om problemet indtil det var løst i stedet for de kedelige "Jeg er super glad for denne service, FÆRDIG"

Du kan også gå igang med at skrive en masse artikler om hvordan man finder den rigtige udvikler, hvordan processerne ofte er under en udvikling process.
Skriv en masse god "gratis" viden du kan give til dine bruger som søger at få lavet noget arbejde.
Og vigtigt, undersøg hvordan man kan undgå at blive snydt af udvikler fra udlandet også skriv nogle artikler om disse områder.. Det vil være guld værd for en person som skal til at kaste en masse penge væk i noget udvikling og når de så læser om dette er de allerede inde på din side hvor du tilbyde freelancer som du måske allerede har undersøgt inden samarbejdet du laver med dem at de ikke er nogle fusker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky,

Tak for dit input.

Jeg tror det er en god idé med artikler, men det er meget svært at generalisere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)