Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo hjælp søges - Børneprodukter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg er far til 4 og har længe haft lyst til sælge børnprodukter fra webshop. De produkter bliver faktisk allerede solgt i riiigtige mange webshops  idag, men  jeg vil begræse "produkt-niche" og gøre det 200% bedre end alle de andre.

Jeg har siddet nogle dage og regnet lidt på udgifter og kan se det vil ikke betale sig bruge mange penge på annoncering, eftersom avancen er for lille.

Sidder her en SEO ekspert, som vil gøre dagens gode gerning og fortælle mig om folk søger efter de produkter i google eller om de er bedre eget til salg i en butik.

Jeg vil ikke fortælle om dem i offentligt, men har du lyst til hjælpe en sød far og ved alt om SEO må du sende mig en besked.

Jeg sender navne på produkter med beskeden her

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Far til 4,

Jeg vil da gerne hjælpe dig. Bare smid en besked herover Amino eller på min mail: Kasper@serverfruit.com

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 13. Feb 14
Skrevet kl. 18:37

Tak for du vil hjælpe Kasper.

Jeg kan se du arbejde med webhoteller, og jeg tror en som arbejder med seo ville kunne komme med det bedste svar

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 23:18

Hej igen,

Jeg arbejder skam også med SEO :-) Derfor kan jeg godt komme med et godt svar. Jeg skal blot bruge dine søgeord. Herefter kan jeg gå ind og aflæse hvordan "konkurrencen" og antal søgninger er.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 13. Feb 14
Skrevet kl. 08:57

Der er vel ingen grund til jeg skjuler webshop ideen, som allerede bliver brugt.

Det jeg har i tankerne er en webshop med sikkerhedsprodukter til børn. Der kan f.eks være senggitre , dørsikring, vinduesikring, skuffe sikring , skarpe kanter sikring

Kan du fortælle mig hvordan er søgningstends indenfor børnesikkerhed produkter?

Tilmeldt 13. Feb 14
Skrevet kl. 12:46

Ingen hjælp !

Men lad mig så spørge på den måde, som forældre køber i børnesikkerhedsprodukter ?

Køber i via nettet eller butiken. Hvis i køber via nettet, hvilke søgeord bruger i til finde dem ?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:54

Jeg kan ikke lige hjælpe dig, men jeg syntes din ide lyder god.

Jeg skulle for et par år siden købe et gitter, til at lukke af for køkkenet. Det syntes jeg var ret svært at finde. Hvad jeg søgte på kan jeg ikke huske, men jeg endte med at finde det i en fysisk butik, da jeg ikke kunne finde noget på nettet der passede på mine mål.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 13. Feb 14
Skrevet kl. 15:11
Ks71, jeg takker fot dit svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 13:51

Ud fra de søgeord du har skrevet, (senggitre, sengegitter, dørsikring, vinduesikring, skuffesikring, skarpe kanter sikring) kan jeg se, at efterspørgslen ikke er ret stor.

senggitre - 90 søgninger/mdr 

sengegitter - 20 søgninger/mdr 

dørsikring - 10 søgninger/mdr 

vinduesikring - 20 søgninger/mdr 

skuffesikring - under 5

skarpe kanter sikring - under 5  

Men det kan sagtens være, at der er andre gode søgeord.

/Kasper

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:06
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)