Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til en ide!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med og føre en idé til virkelighed, har brugt over to måneder til og beskrive app'en, og dens funktioner tegnet designet og sider og mulighederne! 

Har lavet en for analyse og meget mere.
Hvis nogen er friske på og smide penge i, og føre ideen til virkelighed så er jeg sikker på vi kommer til og tjene kassen! 
Mere om ideen kan jeg drøfte med investoren..
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aldin

Super fedt hvis du er ved at ramme ned i en guldåre!
Men jeg synes nu godt du kunne gøre lidt mere ud af dit oplæg.

1. Hvor stor en investering påregner du? Dækker den kun udvikling eller skal en investor også byde ind på markedsføringsbudget mm.
2. Hvad er din rolle, foruden den gode idé?
3. Hvordan tænker du investoren afregnes efterfølgende - i %'er, andele af virksomheden el. lign.
4. Findes der er en "demo" - et mockup eller noget andet?


Jeg tror der sidder mange ligesom jeg, der har en lille pose penge afsat til nye (og spændende) investeringer, men hvis du her lægger op til en 500.000,- investering så er det jo for langt størsteparten ikke relevant - og nok i øvrigt også noget du burde søge på Amino Kapital :-)

mvh

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er sådanne tråde dagligt herinde - og jeg tror endnu jeg har til gode at se en der giver penge. Der skal meget meget mere til, også selv om du ikke vil ud med alt. Læs lidt om hvad investor som minimum ofte kræver og se så hvor meget af det du kan komme med offentligt (ex din egen indsats i tid og penge) og hvad du må gemme til fortrolig udleveren, men der skal meget mere kød på for at lokke investorer frem http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html 

god vind med det i alle fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, jeg tænker på at give en andel % af indtægterne. Jeg har snakket med udvikleren og de vil gerne have ca 300.000 da dette er en stor projekt og heller ikke ligefrem nemt. Som sagt så behøver offentligheden ikke vide min idé, med mindre de er interesseret i og smide penge i så kan vi tage den derfra og 20 sider af foranalysen , funktioner, design osv osv, søger en partner der kan invistere penge. Er villig til og dele penge, da jeg ved at der vil komme store indtægter ud af dette. Mvh

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil fortælle offentligheden eller Amino omkring din ide - ikke engang i overskrifter, så er det ganske få som vil bruge tiden på at kontakte dig, men der kan selvfølgelig være nogen.

Hvis du har brug for penge, så tag du fat i fx SEED CAPITAL og andre af den slags, bed om et møde og pitch så din ide. Men du skal blot vide, at du skal gøre mere ud af det end blot fem linjer, men hvis du tror på din ide så er jeg også sikker på, at du vil lave det store forarbejde.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Er villig til og dele penge, da jeg ved at der vil komme store indtægter ud af dette. Mvh"

Hvor mange penge har du selv smidt i projektet, for pt lyder det som om du kun har brugt nogle timer på beskrivelse, og så at en investor skal smide 300.000 kr på bordet, og få XX procent af de evt indtægter.

Derudover er Apps ikke altid så nemt at blive rig på som en del har fået sat sig i hoved, har du erfaring med at få en App til at tjene penge, markering, reklame eller lign ? - Regn med at der skal bruges en del penge på dette punkt også.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt så vil ideen ændre måden vi køber og sælger tøj ,møbler, elektronik på farten osvosv .. Jeg har invisteret penge selv, og bare rolig hvordan jeg kommer til og tjene penge på app'en har jeg gennemtænkt så det behøver du ikke og bekymre dig om.. alt er gennemtænkt! Jeg er sikker på at den investor som høre om ideen , at han/hun vil smide penge i :) Finder jeg ikke selv en investor så , låner jeg fra banken som er mit sidste udvej.. Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som andre har skrevet så er det ikke nemt at få investor-penge, når det er lidt hemmeligt, hvad din million kr. ide kan udvikle sig til. 

Læs artiklen Er investorer noget for dig, måske den giver dig inspiration til at udvikle uden investorer eller til at satse hårdt på en relevant investor.

Du har selvfølgelig lavet en forretningsplan, ik?

mvh

Mogens

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens, jeg har lavet det hele! Det eneste der skal gøre nu er at få startet produktionen af app'en i gang! Jeg ved udmærket godt hvad jeg har rodet mig ud i. Har en søster som er lærer på syddansk Uni.. Der har hjulpet mig med alt ang forretningsplan og meget mere!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor vil du have en investor ind, når du siger at du kan låne i banken? Hvorfor opgive 40-50% af din ide, når du nu er ganske sikker på at du kommer til at tjene penge? Så ville jeg meget hellere sidde med 100% og få det hele selv.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)