Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 3x SEO tekster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et tilbud på 3x SEO tekster til online-forbrugslån.dk, som primært skal omhandle rentefrit lån. Der er i øjeblikket forskellige lånetyper på siden som sms lån mm - men vil prøve at sigte efter en genre først. Udover at jeg skal bruge denne tekst, så skal den også gerne markeres med fed etc, så jeg selv kan bruge den lidt som "guideline" i fremtiden.

Siden er nemlig blot et forsøg, da jeg er i gang med en lidt anderledes side, men mangler lige at få lidt mere styr på de fundamentale ting.

Send mig gerne bud på 3x tekster, hvor der fremgår prisforskelle på mindre og større tekster.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det kan jeg sagtens give dig en hånd med. 

Jeg er freelance tekstforfatter og har arbejdet med mange typer af tekstarbejde gennem tiden - deriblandt en del SEO-tekster til affiliate-sider. 

Du får en besked med det samme med et skarpt tilbud på de 3 tekster.

Mvh.

Kristian Mølgaard

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DrupalEksperten,

Hvis du endnu ikke har fundet en tekstforfatter, så hjælper jeg gerne. Jeg har stor erfaring med forfatning af søgemaskinevenlig webtekst. Lige pt. holder jeg åbningstilbud, hvilket betyder, at jeg kan tilbyde tekster til 15 øre pr. ord mod de 20 øre pr. ord det normalt koster. Jeg kan kontaktes på nbo@agenci.dk, hvis det fanger din interesse. :-)

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)