Jeg har lavet en blog omkring Magento og håber i vil tage godt i mod den :-) Kan se der er en masse spørgsmål herinde og andre steder omkring små og store Magento ting.
Så jeg vil på bloggen prøve at dele lidt ud af mine erfaringer omkring Magento webshop drift.
Mangler ikke feedback i første omgang, er blot for at fortælle jer, at denne blog nu eksistere. Håber også jeg i nærmere fremtid, for tid til at lægge mange flere tips & tricks op på den.
Det er fint med en guide - rigtig fint endda, omend meget "modigt" at lave noget der minder om en kopi af magentocommerce-designet, pas på store ebay ikke kommer og slår dig over nallerne.
Det er altid rart med nogle tips og tricks. Dog synes jeg mange af de tips du kommer med er noget man alligevel støder på, når man konfigurerer sit system. Det ville være rart med nogle mere tekniske fifs, i stedet for blot ændring af indstillinger, som f.eks. at aktivere en indstilling - hvis du kan følge mig?
Har du tænkt på brugertilføjede tips? (Kan umiddelbart ikke se muligheden) Fordelen er jo at brugeren skriver indholdet for dig og samtidig får man belyst flere emner :)
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Tak for din mening :-) Det skal næsten lige siges at domænet blev købt søndag eftermiddag, så selvfølgelig vil der komme MEGET mere derinde. Og synes faktisk allerede der er meget vigtig viden derinde, men det kan klart altid gøres bedre.
Vedr. bruger oprettede indlæg, er det da helt sikkert en mulighed, tror du folk er interesseret i at dele og skrive deres erfaringer derinde?
Det ser ud til at man som bruger har adgang til admindelen - Ved ikke om det er din hensigt at man som bruger skal kunne skrive indlæg og publicere dem direkte uden godkendelse? :)
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.