Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder oversigt over lån

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu prøvet at lave mit første bud på en låneoversigt side hvor den besøgende skal kunne finde informationer om forskellige låneudbydere inden for forskellige genre, hvor jeg sigter efter at mit primære mål skal være rentefrit lån samt nemid lån.

Nu var min plan dog at lave en side der omhandlede webhoteller, men da jeg stadig er i en processes med aftaler fra forskellige udbydere, som føles kan tage 5000 år, så ville jeg bare lige hurtigt springe ud at lave en side der omhandler online lån og dertilhørende. Dette er velvidne om konkurrencen på dette område, men det skal faktisk mest ses som en testside hvor jeg kan få noget erfaring, da det ikke skal være min primære side.

Så i forhold til at lave en hjemmeside hvor der er mindst muligt søgeords konkurrence, så har dette ikke været intentionen - men som sagt har det udelukkende været for at få erfaring så jeg kan bruge det i fremtiden til mine egne projekter, samt jeg kan bruge min viden til klienter jeg laver sider for blot som en ekstra service (jeg er webudvikler).

Så kan jeg ikke narre i kloge hovedet til at tage et kig på online-forbrugslån.dk som altså er en oversigt over rentefrie lån mm.

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 11:19

Det kunne eventuelt være feedback på:

• Generelle optimerings råd
  • Design/farveskema - er det behageligt at se på?
  • Er Call-to-action knapperne i oversigten synlige nok / ville du klikke?
  • Virker siden "tryg"?
  • Osv
Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 13:38

Er der slet ikke nogen der har inputs?

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 19:39

Bumper lige tråden i håb om mere aktivitet her til aften :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 07:52

Jeg vil da gerne komme med nogle hurtige inputs:

Hvad får din side til at skille sig ud i forhold til mange af de andre lånesider? Og hvordan vil du sikre dig gode placeringer på Google? Desuden hjælper din oversigt mig ikke mod en videre beslutning, da der ikke er særlig mange udbydere at vælge imellem, og så er siden meget anonym - jeg savner nogle oplysninger om dig, din adresse, hvem du er og hvorfor siden er lavet. Desuden savner jeg en Cookies- og privatlivspolitik.

Som siden er ligenu, ligner den blot en spam-side - helt anynom og med udgående affiliate-links i toppen uden nogen tekst eller andet der hjælper den besøgende mod en beslutning.

Blot min mening :-)

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 14:09

Super godt, mange tak - der er bestemt nogle punkter at tage fat i! God søndag!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)