Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg synes jeg så et sted, man kan oprette en virksomhed ( CVR nummmer???) for en krone.

Jeg skulle gerne have den billigste mulighed.

Har tidligere været selvstændig. Men afmeldte min enkeltmandsvirksomhed i år 2001.

Jeg ser frem til hjælp fra alle jer experter.

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46695
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58

Jep Karsten Big Smile der er jo lidt forskelligt at hente der, så godt sted at starte

Det med virksomhed for 1 krone er et IVÆRKSÆTTERSELSKAB LINK som har mange bagdele, dyre årsrapporter, krav om arbejdsskadeforsikring for ejer ca 2000 kr per år og dyrt at blive fanget uden + DYRT at lave om til ApS + ikke fradrag for underskud i personlig indkomst, så hold dig fra det med mindre du har stor risiko i den forretning du skal sætte op. Læs også DENNE "BREVKASSE" . Med alt det sagt, så hvis du går ind i det med åbne øjne og sikrer dig at du ikke taber kapitalen og dermed giver dig selv risiko for personligt ansvar, så KAN iværksætter selskaber fungere, men start så ikke med 1 krone hvor kapitalen er væk allerede når der er sat 8 kroners frimærke på papirene som skal manuelt ind til erhvervsstyrelsen - og regn med mindst 8 ugers etablerings tid

Personlig virksomhed som du har haft før er gratis at oprette og let at drive, men forudslætter i sagens natur du skal drive seriøs business - ApS kræver idag indskudskapital 50.000 kr

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)