Er virkelig frustreret. Har brugt de sidste mange timer på at komme op med et navn, og har jo ønsket om at det skal være noget relativt simpelt, kort og let at udtale. Men umiddelbart er alle navne, efter mine kriterier, taget når man tjekker om domænenavnet er ledigt. Og har slet ikke tjekket op på navne der er trademark'ed, og der er nok endnu flere taget.
Er korte, simple navne overhovedet en mulighed mere i dag? (.com navne - udover den danske grænse tænker jeg)
hvad tænker i, og hvad tror i så man skal fokusere på når man skal finde på et navn i dag og i fremtiden?
Jeg vil foreslå, at du tager kontakt til nogle af ejerne af de domæner du finder interessante. Synes du domænet er godt nok er det helt sikkert også 500-1.000 kr værd. Jeg tror du bliver overrasket over hvor billigt de vil sælge til. Hellere det end bygge noget op over et dumt navn.
Derudover så handler det vel også bare om at domænenavne i dag ikke nødvendigvis behøver at være generiske. Men det afhænger jo igen af, hvad du skal bruge det til.