Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det overhovedet muligt at få korte domæne navne mere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er virkelig frustreret. Har brugt de sidste mange timer på at komme op med et navn, og har jo ønsket om at det skal være noget relativt simpelt, kort og let at udtale. Men umiddelbart er alle navne, efter mine kriterier, taget når man tjekker om domænenavnet er ledigt. Og har slet ikke tjekket op på navne der er trademark'ed, og der er nok endnu flere taget.

Er korte, simple navne overhovedet en mulighed mere i dag? (.com navne - udover den danske grænse tænker jeg)

hvad tænker i, og hvad tror i så man skal fokusere på når man skal finde på et navn i dag og i fremtiden? 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:47

Kommer selvfølgelig an på hvad du vil bruge sitet til, men er .xxx ikke i høj kurs :P

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:00

Hej Christian.

Forstår udmærket din frustration, har selv siddet i den krise.. :-)

Det korte svar er ja; du kan godt få gode og korte domæne navne. Det kræver kun at du er villig til at betale, hvad de koster..

Mit eneste råd er; Tænk kreativt og opfind et ord til dit firmanavn, det er den eneste udvej hvis du ønsker et billigt .com domæne.

Dbh

A.T.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:27

Hej Christian

Jeg vil foreslå, at du tager kontakt til nogle af ejerne af de domæner du finder interessante. Synes du domænet er godt nok er det helt sikkert også 500-1.000 kr værd. Jeg tror du bliver overrasket over hvor billigt de vil sælge til. Hellere det end bygge noget op over et dumt navn. 

Derudover så handler det vel også bare om at domænenavne i dag ikke nødvendigvis behøver at være generiske. Men det afhænger jo igen af, hvad du skal bruge det til.

Held og lykke med jagten. :-)

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)