Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling med e-dankort!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som ved hvordan det foregår når der betales med e-dankort i ens shop?

Altså jeg tænker på, er det ligesom med dankort, hvor man selv går ind og hæver pengene, hvilket man først gør i det øjeblik varen sendes eller er det mere som en bankoverførsel, hvor det sker automatisk og man blot skal afvente 1-2 dage før betalingen kan ses?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:28

Det er ligesom et dankort hvor du hæver.. Der er dog praktisk talt ingen der bruger e-dankort...

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:40

Tak for svaret og nej det regnede jeg heller ikke med der var nogen som rigtig gør.

Er det ikke også kun nogen banker der understøtter det?

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:21

Vi havde eDankort i ca. 2 år i shoppen men valgte det så fra igen, da stort set ingen brugte det. Husker ikke antallet af eDankortbetalinger pr. år, men det var ca. kr. 50,- pr. transaktion da jeg regnede det ud. Siden det blev fjernet har ingen kunder spurgt om den mulighed, så jeg tror ikke det er savnet.

Vi havde også eWire og Diners i et helt år uden en eneste betaling med disse, så de røg også ud igen.

EWire-gutterne var fulde med lovord da vi startede med deres system, men havde ingen kommentarer til det manglende brug. Det var en dyr omgang.

LarsQ.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)