Siden er blevet lavet i Drupal, men det praktiske vedr. opbygningen af siden har jeg haft én til. Så det specifikke spørgsmål vedr. sammenligningstabellen kan jeg ikke svare på.
Tak for idéen med nyhedsbrevet, vil jeg klart overveje som næste skridt......
Hej igen
Vil du ud med hvad den har kostet i prisniveau at få udviklet selve siden og måske sammenligningstabellen?
Jeg synes at din side er superlækker at se på. Jeg er dog lidt i tvivl om så meget fokus på bookmaker-bonusser kan bære den igennem længere tid. Vi ved jo at bonusser kun er for nye kunder - og desuden noget man blot skal se som ekstra-lir. Huset har jo fordelen uanset. :-)
Så mit feedback er, at få lidt andet content på også end blot bonusser. Jeg har en lignende side http://www.oddsfan.dk,og der forsøger jeg at undgå at "sælge" idéen om at bonusser er alverden indenfor den genre. Andre former for indhold er lidt mere langtidsholdbart i mine øjne.
Vil jeg helt klart overveje. Men som grundidé er den bygget op omkring bonusordninger. Men kan godt følge dit synspunkt og vil tænke på det når siden skal udvides rent indholdsmæssigt.