Jeg er næsten færdig med min nye side www.bonusodds.dk . En affiliateside der formidler bonusaftaler med diverse bookmakere til de besøgende. Siden er linket op til en Facebookgruppe, hvor man som medlem vil kunne læse analyserne til de daglige forslag der vil komme på forsiden.
I den forbindelse vil jeg meget gerne have noget feedback på både sidens design og brugervenlighed.
-Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, hvad kan gøres bedre, hvilket indhold mangler, hvilket indhold bør man fjerne, eller måske bare en god idé, etc.
Alt konstruktiv kritik (både positivt og negativt) modtages meget gerne. :-)
Jeg synes, som affiliate selv og en der oddser tit, at dit site ser godt ud og hvis jeg ikke selv havde opbrugt alle mine muligheder for bonus så ville jeg bruge dit site
Hvilket program er siden lavet i og hvordan har du lavet den flotte sammenligningstabel?
Hvad med et nyhedsbrev med nyheder, ekstraordinære gode odds og så info når der kommer nye aktører på markedet med bonusser?
Siden er blevet lavet i Drupal, men det praktiske vedr. opbygningen af siden har jeg haft én til. Så det specifikke spørgsmål vedr. sammenligningstabellen kan jeg ikke svare på.
Tak for idéen med nyhedsbrevet, vil jeg klart overveje som næste skridt......