Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en tolv årig dreng mangler 9$ til at købe et domæne for (hjælp mig)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 15 person

vil du give en 12 årig dreng 9$ så han kan købe et domæne og starte sin hjemmeside op ( har allerede hosting)

så send mig pengene på paypal her : carlemil.bager@gmail.com

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

langbager:
vil du give en 12 årig dreng 9$ så han kan købe et domæne og starte sin hjemmeside op

Nej det vil jeg ikke. Har du ikke nogle forældre der kan betale for dig ?. Ellers må du jo ud og finde dig et fritids job som så mange andre unge har.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvor er Thomas Blachmann når man har brug for ham Cool

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud og samle flasker, så meget skal der ikke ledes for at finde de penge .... Vil man ikke arbejde for at tjene 9 Dollars, bliver resten af vejen op af bakke !

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er hårde ord du her fik med på vejen, men jeg er sikker på at det er kærligt ment :-)

Hvis det skulle lykkes for dig, så ville det kræve en lidt større indsats, end 2 linier med "sæt penge ind her"

HVIS du nu kunne få folk til at forstå, hvorfor det er så vigtigt for dig at få de 9 dollar, og hvad grunden er til, at du hverken har familie eller venner der kan hjælpe, eller mulighed for at tjene dem selv, sælge et stykke legetøg, playstationspil eller andet, såer jeg sikker på, at du bade ville få betalt de $9 og få en masse gode råd og måske endda lidt gratis hjælp med på vejen.

Vi kan jo ikke se, om du er multihandicappet der skriver med munden, og bor hos en enlig forælder med en hulens masse søskende, eller om du sidder i dit dyre mærketøj, med en Imac på skødet, og tigger om småpenge, fordi du ikke gider lette røven ;-)

Kom igen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

undskyld jeg ikke fik formuleret mig godt nok det beklager jeg

jeg mangler slet ikke pengene jeg har 15000+ og nej ikke 1500+ men 15000+ kr på min bankkonto (som jeg har tjen igenem 12 på at slå græs osv.)

men jeg vil gerne have dem på paypal fordi jeg har planer om at starte på noget afiliate marketing (på engelsk med google sniper)

og jeg har allerede hosting som jeg har fået gratis og nej jeg kan ikke bare spøge familien fordi jeg ikke har lyst til at ingvige dem i det endnu

og der er ingen af mine venner der ved at paypal, amini eller muligheden for at tjen penge på nettet eksistere 

og ja jeg har læst HELE gsniper igenenm og set alle videoerne og fundet mit keyword og mit product hos clickbank

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke lave en bankoverførsel fra din bankkonto over til din paypal konto? Det mener jeg, at jeg har gjort før.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

langbager, du sender mig bare en PB og beder om mit kontonummer - så overfører du fluks en flad 50'er og får 9$ retur via Paypal.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers frisk nok med god gammeldags tiggeri.

Der er gemt en rigtig forretnings-mand i den knægt.

Målet helliger midlet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

som jeg (tror) jeg har sagt før har jeg IKKE lyst til at invige mine forældre i det og jeg har ikke selv adgang til min bankkonto som 12 årig 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)