Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg nyt logo, hvad synes du?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg synes desværre at logoet er lidt svært at læse. Forstået på den måde, at jeg ikke ved første øjekast kan gennemskue om det er et tre-tal eller et smart B. Det tager mindst 5-6 sekunder, og det er måske lidt unødvendigt. Måske det bare er mig. :-)

Derudover undrer jeg mig lidt over, at du skriver på din hjemmeside at du udfører grafisk arbejde, men samtidig får lavet logoet eksternt? :-D

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:55

Underligt, når jeg har skrevet i andre tråde ser det ud som om der er en signatur med link under mit indlæg... Nå nevermind.

Min hjemmeside er www.jawe3.dk og I må stadig gerne give feedback på mit logo :-)

Undskyld hvis jeg drog forhastede konklusioner om et link i min signatur. Jeg regnede med at I også kunne se det, når jeg kan.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:59

Hvor skriver jeg at jeg udfører grafisk arbejde. Jeg mener da helt bestemt at jeg skriver at det ikke er min stærke side...?

Jeg tilbyder hjemmeside med eksternt hentet grafisk design, af ovenstående grund, men skriver at jeg godt kan lave et design fra bunden. Dog skriver jeg intet om at det vil være et flot design, hvis jeg skal lave det... Jeg kan se når en hjemmeside er flot, men jeg kan ikke selv lave en hjemmeside flot. Der skal jeg bruge en grafiker :-)

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:04

Hej Chris.
Du har nok ret. Det er meningen at det skal læses som JAWEB, når man udtaler det, men domænet var ikke ledigt dengang jeg købte JAWE3.

Derfor skulle 3 tallet ligne lidt et B på en smartere måde end jeg selv kunne lave.

Kvaliteten og udseendet at det nye logo, synes jeg er bedre end det jeg havde før, men I kan jo ikke se forskellen og derved kun kommentere på det nuværende.

Tak for dit svar.

Mvh Jens

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:15

Jens Andersen:
Derfor skulle 3 tallet ligne lidt et B på en smartere måde end jeg selv kunne lave.

Kvaliteten og udseendet at det nye logo, synes jeg er bedre end det jeg havde før, men I kan jo ikke se forskellen og derved kun kommentere på det nuværende.

Hej Jens,

jeg tror, at du er glad for dit nye logo.

Men et venligt råd er at du bør gå hele din strategi igennem.

Jeg kan ikke hjælpe med dette, men der er rigtig mange Aminoer, som kan.

God vind

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:40

Hej Stig.

Tak for rådet :-)

Jeg mangler en ordenlig strategi og en mere præcis online profil og identitet.

Det er bare så pokkers svært at få hjælp til den slags, når man ingen penge har til at få den hjælp.

Amino kan godt hjælpe en lille smule, men hvis jeg skal i mål med koncept udvikling, så koster det rigtige penge.

Mvh Jens

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 02:41

Hej Jens, 

Jeg synes at logoet er for avanceret. Simple is the key. Som en computer geek kan man nemt synes at noget der ser cyber agtigt ud er mega fedt, men for alle andre er det bare virkelig forstyrrende for øjet. 

Min ærlige mening :)

Mvh

Theis

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 02:56

Jens Andersen:
Jeg mangler en ordenlig strategi og en mere præcis online profil og identitet.

Det er bare så pokkers svært at få hjælp til den slags, når man ingen penge har til at få den hjælp.

Hej Jens,

for hulen!!!!!!!

Kom op på hesten. Du er fra Brønshøj.
Kig indad - hvad vil du sælge?

Du har verden foran dig og en masse netværksgrupper i København og omegn.

Kom igang ellers kommer Martin(Thorborg) efter dig.

Mvh

Stig

NB! hvis du selv have lavet dit tidligere logo, så behold det.

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Umiddelbart ved førstehånds indtryk ser logoet lidt for højt ud, og får toppen/headeren med menuen til at virke rodet.
Den orange farve der er brugt i logoet, virker en anelse mørkere end den du bruger på overskrifter og links.

Derudover er logoet pixelleret.. Antager det er lavet i Photoshop?

Bryder mig ikke rigtig om den sort/hvide gradient du bruger, og den hvide border er alt for skarp oven på en sort baggrund.

Slutteligt virker det endnu mere rodet at "Jens Andersen WebIntegration" er centreret og resten af sidens indhold er venstre justeret.

Håber du kan bruge min kritik :)

God fredag,

Venlig hilsen
Nils 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 07:09

Logoet ser udmærket ud.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)