Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail støvsuger :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så heldig at have en fornuftigt historisk kundeportefølje.

Men jeg er også så uheldig at have data om kunderne spredt i excelfiler, webshops, email klient arkiver osv. osv.

Nej, det er ikke særligt romantisk for hvorfor har man dog ikke "bare" styr på den slags... 

Well, salg + logisik og faktuering er nu engang top prioritet og vigtigst, hver ting til sin tid.

Så tanken var om der findes et program der kan støvsuge arkiver for e-mail adresser, måske endda så intelligent at det kan finde navn og kategorise det samtidig.

Nogen der har erfaring med at støvsuge egne kundedata og e-mail adresser i egne arkiver ? 

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen interesse? Har svært ved at tro på at jeg står med en enestående situation. Der er nok mange andre i samme situation.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Jeg tvivler på nogen har udviklet et sådant værktøj, af to årsager; dels kræver hver kilde (webshop, Excel, Outlook osv.) sin egen specifikke implementering, hvilket er ret tidskrævende at udvikle, og dels skal du kunne dokumentere i hvilken kontekst en modtager har givet samtykke til at du kontakter dem. Her giver en sådan støvsugning udelukkende problemer.

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med min viden så kan næsten alle filer læses i ren tekst. Men det var nu ikke engang hensigen. Som udgangspunkt har jeg en mailklient der i udvalgte foldere indeholder f.eks ordrebekræftelser, leveringer eller lign. altså modtagere der har accepteret vores handelsbetingelser og det omfatter at vi kan sende dem opfølgende info mv. Spørgsmålet er af teknisk karakter, ikke juridisk. Der er en verden til forskel mellem manuel copy/paste og semiautomatisk proces.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Vi har en rigtig god import funktion, men er dine data for gamle, eller der er tvivl om permission er vi ikke interesserede.

Vores support har også et værktøj til Mac, der kan hente mail og navn mv i lidt crowdede filer


Kim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)