Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tekstforfatter til udarbejdelse af SEO-målrettet indhold

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et samarbejde med en professionel tekstforfatter der løbende kan levere SEO-målrettede tekster til mine webdesigns.

Jeg arbejder primært med danske webshops og firmasider, og jeg kan i flere tilfælde godt bruge en dedikeret tekstforfatter til udarbejdelse af særligt SEO-målrettet tekstindhold til mine designs.

Der vil typisk være tale om unikke beskrivelser til specifikke produktkategorier samt mere generelt indhold der kan dække over en gruppe af produktkategorier (som vises på mange sider).

Af hensyn til mine klienter kan jeg ikke oplyse specifikt hvilke sider der er tale om, men det vil jeg selvfølgelig fortælle mere om via PM til interesserede kandidater.

Send mig gerne dine tariffer og takster (f.eks. pris per. ord) samt referencer til tidligere arbejde.

Venlig hilsen

geniusdesign.dk 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med.

Du får en besked med det samme :-)

Mvh.

Kristian Mølgaard

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Vi har i Tekstspot en række af kunder lige som dig, og vi er vant til at behandle disse hurtigt og effektivt.
Vi behøver ikke yderligere oplysninger - vi har allerede skrevet om stort set alt, der kan handles lovligt i Danmark, og vi har helt sikkert skribenter, som har både interesse og sikkert også ekspertviden inden for netop dine kunders områder.

Tjek os ud på www.tekstspot.dk.

Det er os med Danmarks bedste hold af freelancere.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Tekstspot.dk
2814 8403 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)