Sådan som jeg umiddelbart ser det kommer det meget an på hvilken målgruppe du har i tankerne. Du kan nok godt selv se det, men din hjemmeside er meget skal vi kalde det tegneserieagtig. Du forventer vel ikke at skulle lave noget grafisk for Maersk eller Danske Bank hvis det er stilen?
Du kan så kalde det en meningssag, hvis du vil.
Men min menig er at din side fremstår super hvis du primært henvender dig til tegneserie eller rollespil.
Sådan som jeg umiddelbart ser det kommer det meget an på hvilken målgruppe du har i tankerne. Du kan nok godt selv se det, men din hjemmeside er meget skal vi kalde det tegneserieagtig. Du forventer vel ikke at skulle lave noget grafisk for Maersk eller Danske Bank hvis det er stilen?
Du kan så kalde det en meningssag, hvis du vil.
Men min menig er at din side fremstår super hvis du primært henvender dig til tegneserie eller rollespil.
Godt arbejde!
Tak for feedback :)
Nej, virksomheder der søger flat design er ikke just min målgruppe.
Jeg kan sagtens lave det, og udbyder det også- men det er ikke min fokus.
Min målgruppe er nok mest hen imod forskellige nichemarkeder, bogmarkedet, samt reklame illustration.
Jeg kan se der er tilbud på "Maskot tegningen" Hvis den besøgende ikke ser dette og går ind under http://fredskov.com/illustration.php vil der stå den gamle pris. Bare til din orientering.
Din hjemmeside kan man rolig sige er original. Da de feste grafikere/freelance grafikere har en mere ren og stilet design med rene linier mens du hopper ud og allerede ved side et viser hvad du kan. Hvordan det vil påvirke de besøgende kan jeg ikke sige, men da jeg har en grafisk baggrund kan jeg kun tale for mig selv og sige at jeg godt kan lide den :)
Jeg kan se der er tilbud på "Maskot tegningen" Hvis den besøgende ikke ser dette og går ind under http://fredskov.com/illustration.php vil der stå den gamle pris. Bare til din orientering.
Din hjemmeside kan man rolig sige er original. Da de feste grafikere/freelance grafikere har en mere ren og stilet design med rene linier mens du hopper ud og allerede ved side et viser hvad du kan. Hvordan det vil påvirke de besøgende kan jeg ikke sige, men da jeg har en grafisk baggrund kan jeg kun tale for mig selv og sige at jeg godt kan lide den :)
Husk referencerne!
Hej Martin
tak for Feedback!
Referencer har jeg pt. liggende under "Om" sektionen, men du er ikke den eneste der nævner de skal være mere synlige så jeg vil se hvordan det kan inkorporeres. jeg har udover det der ligger offentligt tilgengælgelig også udarbejdet nogle undersider for de enkelte ting fx.
her inkorporerer jeg aktivt kundereferencer som en del af designet. Grunden til de ikke bliver linket til (udover den med maskot) er at ikke alle undersider er færdige og ikke alt reference materiale jeg bruger på nogle bannere mangler at blive greenlightet.
Jeg sigter at skille mig ud fra mængden, og sigter som sagt efter B2B markedet. På sigt har jeg også planer om et B2C markedet hvor jeg sælger merchandise (her er min facebook side fx. primært imod den unge målgruppe for at opbygge lidt der). Har også overvejet at kaste mig ud i et stock bibliotek til salg og har bl.a købt http://grafikbib.dk men den tanke er endnu ikke helt udtænkt.
Sidst men ikke mindst vil jeg lige smide en opdatering på illustrationssiden hvor tilbuddet også står.