Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.greendrive.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg har startet forhandling af CityEL (den moderne udgave af ellerten), og har til det formål oprettet www.greendrive.dk. Designet er så godt som jeg nu kan lave det når jeg mest tænker på at få indhold - der skal laves lidt ved bredden på teksten og sættes nogle billeder ind som fyld i højre side af billedet - men det er tilstrækkeligt til at jeg kan leve med det i første omgang.

 Indholdsmæssigt har jeg en masse ideer til, hvad der kunne mangle, men jeg er også bange for at fylde mere på end man gider læse. Formålet med siden er at potentielle kunder får svar på alle spørgsmål og kan afgøre, om det er noget for dem at kontakte mig for at prøve et køretøj selv.

 Al input er velkomment!

 


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allen

Tillykke med det, det er et sjovt og nyttigt projekt og mon ikke du kan tjene fornuftigt på det?
Jeg syntes du skal anskaffe dig nogle federe billeder og du skal have nogle bedre tekster og gerne mange af dem. Det er livsstil du sælger og derfor skal du have en god omgang storytelling.

Held og lykke med det :-)

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Personligt finder jeg flere dele af dit koncpept tiltalende, men det er primært diverse oplysninger der trækker. Dit valg af farver derimod er ikke optimalt. Den grønne er fin og har en masse symbolik, men det gule holder ikke hvis du spørger mig. Gul er discountfarven. Det er også fint nok den uge hvor man holder udsalg, men alle andre dage får det mig til at synes at siden ser billig "discountagtig" ud, hvilket giver mig bange anelser om kvaliteten af bilen. Hvis ideen er at fremhæve besparelserne på indkøb og drift, så gør det med andre midler, eksempelvis kan det jo integreres i den gode fortælling som Hr. Thorborg anbefaler sammen med de fede billeder. Men pointen er at 60.000,- stadig er rigtig mange penge og dermed berettiger en rigtig god kvalitet af bilen, - hvilket den sikkert har. Men når discountfarven kommer frem, så opfatter jeg det derhen, at prisen er så meget i fokus at kvaliten også er styret af prisen, som jo også kun er 59.079,-

Det hele handler om hvilket image det er der sælger bilen, - og hvorfor skal grønne idealer og sans for økonomi partout være discount?

Anyways, det var mine tanker. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge for jeres input. Jeg har lagt hovedet i blød for at finde på gode historier, og venter på godt vejr så jeg kan få taget nogle flere billeder. Desuden har jeg stillet mig i kø hos en bekendt, der er noget mere professionel til webdesign end jeg selv er, så jeg kan få gjort noget ved farvevalg og designet i det hele taget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)