Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt af leverandører.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere. 

Jeg har planer om at starte en webshop m. fokus på tøj, beauty, accessories mm. primært til modebevidste kvinder 15+. Jeg er udrustet til at klare det mest grundlæggende m hjælp fra en/to/tre bekendte. Mit problem opstår ved… at jeg egentlig er interesseret i at starte en webshop m. dyre mærker, men her går det hele lidt i hårdknude...

For mig er det ikke sortimentet, som er vigtigt, men kvalitet, hvis man kan sige det sådan. Altså er jeg villig til få varer af god kvalitet..

Er det dumt at satse således? Altså have få vare, men af god kvalitet (dyre varer)?

Og vil "større" virksomheder som eks. chanel gerne "satse" på mig. Hvis jeg beslutter mig for at sælge 10 forskellige farver af chanel neglelakker samt en masse tøj af forskellige mærker? Jeg kommer meget i tvivl, er det mon en mulighed overhovedet.... Eller skal jeg starte med andre neglelakfirmaer også senere satse på mærker som chanel?? Og hvordan kommer jeg overhovedet i kontakt m mærkerne? 

Jeg håber på hjælpsomme svar. 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:09

Ikke for at skyde dig ned, men du skal ikke regne med at komme igennem som nystartet virksomhed ind til de store mærker.

Du skal eje en fysisk forretning for at kunne blive forhandler, så en webshop er desværre ikke godt nok :(

Du kan dog finde de ting du behøver igennem parallelimport, og jeg kan være behjælpelig på eksklusiv parfume, cremer osv, hvis det kunne have interesse.

Hvis du har nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at tage kontakt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 08:12
Mark | Parfume-S:
Du skal eje en fysisk forretning for at kunne blive forhandler, så en webshop er desværre ikke godt nok :(

Det er korrekt og mange mærker har nogle krav ud over det såsom at man skal have en handels uddannet ansat i butikker man skal købe hjem for x antal kroner af gangen eller om året. Eller man skal stille en form for sikkerhed på xxxxxx antal kroner.

Mark | Parfume-S:
Du kan dog finde de ting du behøver igennem parallelimport, og jeg kan være behjælpelig på eksklusiv parfume, cremer osv, hvis det kunne have interesse.

Og jeg kan hjælpe dig med tøjleverandører.

Du kan sende mig en mail på Eric@yourtradeagent.com

Med Venlig hilsen

Eric J. Christiansen
Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 14
Skrevet kl. 09:57

Godmorgen….

Jamen ja,.. Jeg kan godt se det umulige i det, når situationen er som den er. Så måske det var bedst at starte m. de små - også arbejde opad. Jeg har også overvejet muligheden m en fysisk butik, men herinde har jeg læst at en webshop var bedst at starte først og derfor ændrede jeg "plan". 

Tak for jeres søde svar. Jeg skal huske det, og vil måske kontakte jer… TAK! 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:40

Melike Gültekin:
Jamen ja,.. Jeg kan godt se det umulige i det, når situationen er som den er

intet er umuligt og du skal ikke lade dig stoppe. Du kan finde mange herinde som kan være behjælpelig med at finde leverandører/er leverandører udenom de store mærker.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:43

Eric J. Christiansen:
Mark | Parfume-S:

Det er korrekt og mange mærker har nogle krav ud over det såsom at man skal have en handels uddannet ansat i butikker man skal købe hjem for x antal kroner af gangen eller om året. Eller man skal stille en form for sikkerhed på xxxxxx antal kroner.

Kender kun lige til fysisk forretning og ikke nærmere detaljer. Har været i dialog med 2 store agenturer i Skandinavien og de nævnte blot at det skal være fysisk forretning.

Dog regner jeg med at udbede om en detaljeret liste om krav, da jeg regner med at åbne en fysisk forretning, da de kan skaffe de rette mængder til mine store kunder. Men nu må vi se ;)

Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 14
Skrevet kl. 11:52

Mark | Parfume-S:
intet er umuligt og du skal ikke lade dig stoppe. Du kan finde mange herinde som kan være behjælpelig med at finde leverandører/er leverandører udenom de store mærker.

Men er det lovligt, at andre køber af store leverandører også jeg sælger videre. Hvis det er hvad du mener. Lige et eksempel - er det okay at jeg går ned i den nærmeste Matas og laver en aftale med dem om at jeg køber en del af deres lager og sælger det på min webshop ?

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 12:16

Melike Gültekin:
Men er det lovligt, at andre køber af store leverandører også jeg sælger videre. Hvis det er hvad du mener. Lige et eksempel - er det okay at jeg går ned i den nærmeste Matas og laver en aftale med dem om at jeg køber en del af deres lager og sælger det på min webshop ?

Hej igen.
Du må gerne gå ned i Matas og købe alt det du vil, for at sælge videre. Det kan bare ikke betale sig for dig, da Matas udelukkende kører vejledende udsalgspriser, så hvis du skal sælge videre, bliver varerne endnu dyrere og du vil ikke opnå noget salg. Jeg har selv forsøgt mig hos Matas, da jeg skulle bruge 20.000 enheder af nogle specifikke produkter, men det sagde de nej til. Det skader aldrig at prøve, men Matas kører ikke fra bagdøren, men udelukkende rent salg.

Du skal finde leverandører som handler indenfor det, der hedder det grå marked. Det kan være store såvel som små leverandører som opkøber forskellige steder fra og sælger indenfor EU, som så er lovligt at indkøbe fra. Jeg kan f.eks være behjælpelig med parfumer og cremer og nogle andre kan finde tøj og endvidere til dig.

Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 14
Skrevet kl. 12:39

Ja, jeg ved det ikke er helt optimalt, da de aldrig ville sælge til indkøbspriser. 

Ved du hvor man finder disse leverandører inden for det grå marked? Og sidst! Har du en liste over hvilke mærker du forhandler? :) 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 12:56

Melike Gültekin:
Ved du hvor man finder disse leverandører inden for det grå marked? Og sidst! Har du en liste over hvilke mærker du forhandler? :)

Jeg kan måske godt være behjælpelig med at finde nogle, hvis du opgiver noget specifikt, så jeg ved hvor jeg skal kigge.

Du kan sende mig en email på: mark@parfume-s.dk, så kan jeg lave dig et login til min side, så du kan se udvalget der.

God dag,

Med venlig hilsen, Mark

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)