Hej Amino'ere. Jeg har planer om at starte en webshop m. fokus på tøj, beauty, accessories mm. primært til modebevidste kvinder 15+. Jeg er udrustet til at klare det mest grundlæggende m hjælp fra en/to/tre bekendte. Mit problem opstår ved… at jeg egentlig er interesseret i at starte en webshop m. dyre mærker, men her går det hele lidt i hårdknude... For mig er det ikke sortimentet, som er vigtigt, men kvalitet, hvis man kan sige det sådan. Altså er jeg villig til få varer af god kvalitet.. Er det dumt at satse således? Altså have få vare, men af god kvalitet (dyre varer)? Og vil "større" virksomheder som eks. chanel gerne "satse" på mig. Hvis jeg beslutter mig for at sælge 10 forskellige farver af chanel neglelakker samt en masse tøj af forskellige mærker? Jeg kommer meget i tvivl, er det mon en mulighed overhovedet.... Eller skal jeg starte med andre neglelakfirmaer også senere satse på mærker som chanel?? Og hvordan kommer jeg overhovedet i kontakt m mærkerne? Jeg håber på hjælpsomme svar. |
Ikke for at skyde dig ned, men du skal ikke regne med at komme igennem som nystartet virksomhed ind til de store mærker.
Du skal eje en fysisk forretning for at kunne blive forhandler, så en webshop er desværre ikke godt nok :(
Du kan dog finde de ting du behøver igennem parallelimport, og jeg kan være behjælpelig på eksklusiv parfume, cremer osv, hvis det kunne have interesse.
Hvis du har nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at tage kontakt.