Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføringside!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag min herre,

Jeg står mit i et projekt hvor jeg gerne vil have lidt forskelligt feedback på nogle spørgsmål! Først og fremmest så, vil jeg gerne vide hvordan i mener man kan ramme "by" rent markedsføringsmæssigt, og hvordan jeg kan drage nytte af de sociale medier såsom facebook, google plus og sådan! Jeg vil gerne ud og ramme en masse små såsom mellem-stoire og gerne nogle store virksomheder, det er i forbindelse med et bogføringsfirma. Hvordan tror i det klade sig gøre, og hvad vil i mene jeg skal gøre? Jeg har oprettet en facebook side, og sådan nogle ting :o)? hvad kunne være en fed markedsføringside? Hvis nogle kan hjælpe mig på rette vej, vil jeg gerne kvittere med en snak om dine projekter samt en analyse af din hjemmeside og give min mening omkring den (Det er lige hvad jeg har at tilbyde p.t.)!

De bedste hilsner
Mads

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

*Og damer* 

Bump btw :o)  

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Den bedste måde at sælge konsulentydelser er efter min mening at netværke med beslutningstagere i de virksomheder, som kunne være potentielle kunder. Jeg tror du vil have svært ved at få mellemstore og store virksomheder, hvis du laver alm. bogføring og ikke har så meget erfaring. Jeg kan se at du kommer fra Struer. Prøv at tage til et foredrag i Business park og se om du kan komme i snak med de andre bagefter foredraget - de er jo alle selvstændige. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til min egen virksomhed :) 
Der er massere af erfaring i virksomheden, det var bare for noget fornyelse :3 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)