Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af niche-shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  www.smartlens.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

(Her kommer mit første indlæg på siden, så jeg håber, at jeg gør det rigtigt)

For en månedstid siden åbnede vi vores første webshop, www.smartlens.dk, som sælger linser til smartphones. Folk er ofte meget positivt stemt overfor produktet, trods det, har vi kun haft en konventering på cirka 1% fra vores hjemmeside
Vores trafik kommer primært fra Facebook (annoncer, vores page, og opslag i forskellige relevante grupper)

Begår vi umiddelbart nogle fejl, hvad angår konventeringen?

Desuden har vi en afvisningsprocent på ca. 45%, hvilket vi mistænker sidens loadtid - hvad kan vi gøre det dette?

Vh.

Thor Hedegaard

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:11

Hvad med at give jer i kast med organiske besøgende? Fra Google. Opslag i FB grupper plejer sjældent at give noget. Folk der specifikt søger efter produkterne, er langt mere tilbøjelige til at købe. Så prøv at find nogen longtail keywords relateret til jeres produkter, kast jer ud i lidt AdWords og se hvad der sker. Og så noget linkbuilding. Google bør være jeres nr 1 trafik kilde. Ikke Facebook.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:13

thorhed:

Hej Amino

(Her kommer mit første indlæg på siden, så jeg håber, at jeg gør det rigtigt)

For en månedstid siden åbnede vi vores første webshop, www.smartlens.dk, som sælger linser til smartphones. Folk er ofte meget positivt stemt overfor produktet, trods det, har vi kun haft en konventering på cirka 1% fra vores hjemmeside
Vores trafik kommer primært fra Facebook (annoncer, vores page, og opslag i forskellige relevante grupper)

Begår vi umiddelbart nogle fejl, hvad angår konventeringen?

Desuden har vi en afvisningsprocent på ca. 45%, hvilket vi mistænker sidens loadtid - hvad kan vi gøre det dette?

Vh.

Thor Hedegaard

Fin side. 

Tror jeres største problem er at man ved første øjekast ikke aner hvad man skal bruge det til. altså jeg mener jeg som smartphone ejer anede ikke engang man kunne få sådan noget, og kom jeg ind på siden, ser jeg en linse, hvor jeg først tænkte... jamen den passer jo ikke til mit kamera (grundet størrelsen på linsen ved produktbillederne).

Brug det første eller nogle stykker af de slides der køre i toppen på at fortælle hvad det er i tilbyder og hvad det er kunden ikke kan leve uden.

brug produktkategorierne til at fortælle hvad det er man finder i den kategori.

Med hensyn til hastigheden, så brug W3 Total Cache i stedet for WP Super Cache, da dte er så meget bedre hvad angår hastighed og performance. du kan læse hvorfor her:

http://kim-tetzlaff.dk/w3tc-wpsc-quick-cache.html

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thor

Spændende produkter.

Hvis du har lyst vil jeg gerne hjælpe med at booste jeres salg via www.dba.dk

Skriv en mail med dit telefon nr. så kan jeg ringe dig op og fortælle lidt om hvad vi kan tilbyde

Ukristensen@ebay.com

Mvh. Ulrik Kristensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)