Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svær opstart, selv om siden er 2 år nu

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, næææ det vidste jeg ikke, jeg har ikke fået tilpasset siden til alle enheder endnu. Jeg får kigget på det. Tak for info.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 21:50

Jeg brugte min iPad, hvis det kan hjælpe dig lidt på vej :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Som jeg læser dit indlæg:

- Du har lavet dit forarbejde dårligt
 - Du anerkender ikke, at 200 kroner udgør en meget lille del af et bilsalg. Hvis jeg sælger en bil til 50.000, så betaler jeg gladeligt 1000 kroner, hvis det betyder, at bilen bliver solgt hurtigere, nemmere osv.

Min første tank ift. din problemstilling vil selvfølgelig være:
 - Aggregate dette system eller indgå en aftale med dem, hvor du automatisk kan indhente data 

Sekundært bør du tænke i dine kunders perspektiv - helt videnskabeligt gå frem:
 - Hvad ønsker kunden? = at få bilen solgt
 - Hvilke parametre er relevante ifb. med bilsalg?
 - Hvordan kan du være dygtig på de parametre?

Ovenstående vil give dig "basis" for en god side, fordi de dækker over de aktuelle behov. Sekundært bliver nice to have - Disse kan diskuteres og med tiden bliver de også til basis. Men herunder kunne det jo være, at du havde en særlig service, der gav dig en fordel.

Jeg er meget uerfaren ift. bilkøb, men tænk over hvad de største problemstillinger er for dine kunder (evt. når de benytter konkurrenternes platform)?
 - Er der info som de mangler?
 - Billeder? Video? Servicetjek? Kunne jo eventuelt være, at du tilbød en garanti på bilen + gennemgang for et mindre beløb. Risikoen kunne du begrænse ved, at lave en aftale med et forsikringsselskab og eventuelt kunne beløbet først blive udbetalt til dig, når der sker et salg

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)