Jeg har fået lavet mig en markedsplads som skulle tage konkurrencen op med DBA og Bilbasen m.f. Men jeg har desværre nu fundet ud af at bilforhandlerne ikke opretter deres annoncer på de enkelte hjemmesider :-( men gør det via et program som de abonner på. Det vil sige at de ikke "gider" oprette annoncer på min side, selv om det er gratis og har muligheder for at ligge op til 12 billeder på deres annoncer, som også pt. er uendelig i antallet de kan oprette. De private brugere er heller ikke kommet,kun 2 på 2 mdr. og det er ikke meget, når man tænker på at det koster over 200 kr på andre sider, her tænker jeg at det er kendskabet til min side som stadigvæk halter. Hvad kan jeg gøre? skal jeg rette min side til? er det for besværligt at oprette en annonce? Håber på lidt hjælp fra jer :-) |
e-bil.dk:Men jeg har desværre nu fundet ud af at bilforhandlerne ikke opretter deres annoncer på de enkelte hjemmesider :-( men gør det via et program som de abonner på.
Så er førsteprioriteten vel at komme ind i varmen hos "det program" så de annoncer også automatisk bliver oprettet hos dig? :-)