Lidt for meget paint over den knap - og jeg er godt klar over at folk KUN smider en vare i kurven, hvis knappen er grøn, ellers falder konverteringsraten til 1/10-del. Ironi kan være anvendt.
Måske er kunderne mere fokuseret på dine varer og en rar knap end lige præcis den grønne farve. Du kan jo prøve med denne, hvis det har interesse.
Måske lidt mere moderne og behagelig i farverne. Smag og behag, men den er din hvis du vil have den.
Den er i hvert fald meget bedre end den anden, i min optik.
Vi er i små ting afdelingen lige nu - Måske du skal overveje at alle dine knapper er i samme stil/farve. F.eks. "Gå til kassen" / "Søg" osv. er i samme farve grøn, eller i den ny blå.
Når jeg har smidt en varer i din kurv og kommer til indkøbskurven, så virker din "Køb mere"-knap mærkelig i forhold til den anden knap.
Derudover, så får jeg en pop-up når jeg prøver at bestille mere, end hvad du har på lager med beskeden; "Dit køb overstiger lagerbeholdningen !!!" - Det skulle måske ændres til noget mere brugbart - For hvad betyder det for mig som kunde? Kan jeg så ikke bestille flere og få dem i restordre?