Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne læg i kurv knap ok ????

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Din knap ser godt ud! Problemet er størrelsen, den skal formindskes en smule.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 04:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt for meget paint over den knap - og jeg er godt klar over at folk KUN smider en vare i kurven, hvis knappen er grøn, ellers falder konverteringsraten til 1/10-del. Ironi kan være anvendt.

Måske er kunderne mere fokuseret på dine varer og en rar knap end lige præcis den grønne farve. Du kan jo prøve med denne, hvis det har interesse.

Måske lidt mere moderne og behagelig i farverne. Smag og behag, men den er din hvis du vil have den.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 06:15

Jeg kan godt se pointen her, og nu har jeg snart en del knapper til splittests :-)

Takker også for denne knap i blå, og denne farve skiller sig godt ud på den gode måde, og enkeltheden kan jeg godt lide - 

Jeg faldt bare over en splittest, hvor denne lille pil, var så meget bedre at have med at jeg har fokuseret meget på den.

efterfulgt af dette på næste side   

men vil da lige arbejde videre på denne senere på dagen.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:54
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:57

Hvis du vil have pilen, så få den til at pege ned i indkøbsposen - det virker mere naturligt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:10

Den er i hvert fald meget bedre end den anden, i min optik.

Vi er i små ting afdelingen lige nu - Måske du skal overveje at alle dine knapper er i samme stil/farve. F.eks. "Gå til kassen" / "Søg" osv. er i samme farve grøn, eller i den ny blå.

Når jeg har smidt en varer i din kurv og kommer til indkøbskurven, så virker din "Køb mere"-knap mærkelig i forhold til den anden knap.

Derudover, så får jeg en pop-up når jeg prøver at bestille mere, end hvad du har på lager med beskeden; "Dit køb overstiger lagerbeholdningen !!!" - Det skulle måske ændres til noget mere brugbart - For hvad betyder det for mig som kunde? Kan jeg så ikke bestille flere og få dem i restordre?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)