Er min nye læg i kurv knap ok? Er den for mørk grøn, og skal det være denne farve tekst? Glæder mig til at høre jeres mening. |
Jeg synes, den er lidt mørk - og hvorfor Kurven i stedet for kurven?
Er min nye læg i kurv knap ok? Er den for mørk grøn, og skal det være denne farve tekst? Glæder mig til at høre jeres mening. |
Jeg synes, den er lidt mørk - og hvorfor Kurven i stedet for kurven? |
Der var ikke mange der svarede :-) men takker for dit :-) er dette bedre? |
Jeg synes slet ikke at den knap passer ind til resten af din webshop. Designet falder bare lidt ud på en eller anden måde. |
Øv, Marc der rev du mig helt ned i kulkælderen :-( har brugt hele dagen på at lave mig en ny knap folk bare ikke kan lade være med at trykke på :-) men du har nok lidt ret :-) Prøver at rode videre. tak for feedback |
Er den bedre nu? kan ikke rigtig komme ud af designet .-) |
Hej ! Jeg synes at knappen i sig selv er fin nok, men jeg synes ikke den passer med shoppens design. Desværre har jeg ikke bedre forslag. Men jeg tror det er den grønne farve jeg synes der er for langt fra resten. mvh |
Hej marjoe! 1. Jeg er "desværre" enig med Marc. Synes knappens design virker lidt off i forhold til resten af designet. Ved ikke om det har noget med kanterne eller hvad det lige re.. men der er et eller andet forkert ved det.. Mvh. |
Jeg har gået og tænkt over det her til aften. Jeg synes din knap ligner et levn fra starten af 00'erne. Sådan en man lige har fundet tilfældigt i det gamle "Frontpage". Den matcher bare ikke rigtig din side, som er ganske flot og indbydende ellers. |