Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne læg i kurv knap ok ????

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:56

Jeg synes, den er lidt mørk - og hvorfor Kurven i stedet for kurven? 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:52
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:06

Jeg synes slet ikke at den knap passer ind til resten af din webshop. Designet falder bare lidt ud på en eller anden måde.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:17

Øv, Marc der rev du mig helt ned i kulkælderen :-(   har brugt hele dagen på at lave mig en ny knap folk bare ikke kan lade være med at trykke på :-)   men du har nok lidt ret :-)

Prøver at rode videre.

tak for feedback

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:44

Er den bedre nu?   kan ikke rigtig komme ud af designet .-)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:32

Hej !

Jeg synes at knappen i sig selv er fin nok, men jeg synes ikke den passer med shoppens design.

Desværre har jeg ikke bedre forslag. Men jeg tror det er den grønne farve jeg synes der er for langt fra resten.

mvh

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:40

Hej marjoe!

Jeg synes generelt du har en pæn side, som virker indbydende.
Har lige et par ting:

1. Jeg er "desværre" enig med Marc. Synes knappens design virker lidt off i forhold til resten af designet. Ved ikke om det har noget med kanterne eller hvad det lige re.. men der er et eller andet forkert ved det..
2. Tjekkede også lige din side via min smartphone (Samsung - Note 1), og der ser din "læg i kurven"-knap helt anderledes ud.. Der har den bare én basic grøn farve. (Som jeg egentlig synes er pænere, da den falder bedre sammen med den hvide/neutrale farve-tema, som er ved at se på telefonen. Dog er den tydelig at se, da den jo er "skrige"-grøn.. <- Fungerer egentlig ret OK synes jeg)
3 . Når jeg loader din side (Chrome - version 32.0.1700.107 m), så er det ligesom at strukturen af hjemmesiden bliver lavet i højre side, og først derefter bliver centreret. <- Mindre detalje, og synes ikke det skal have førsteprioritet, men bare lige så du ved det.. Kan nemlig godt blive lidt anstrengende i længden..)

Men som sagt, så synes jeg, at din site har et ænt farvetema.. Det mørke/grå fungerer godt med det grønne.. Noget af det første jeg får øje på (Når jeg er på computeren) er "Fri fragt", "Ingen gebyr", "Vores kunder elsker os" osv.. ;)

Mvh.
Jas 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:51

Jeg synes at den knap, som er der lige i øjeblikket passer meget godt til webshoppen. :) … 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:40

Jeg har gået og tænkt over det her til aften. Jeg synes din knap ligner et levn fra starten af 00'erne. Sådan en man lige har fundet tilfældigt i det gamle "Frontpage". Den matcher bare ikke rigtig din side, som er ganske flot og indbydende ellers.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)