Hej Amino. Vi er nye herinde. Så prøver os frem..:-) Vi søger tøj til kvinder. Og tænkte om der var nogen som kendte el. selv er leverandør af tøj til kvinder... Eller hvordan i er kommet i kontakt til jeres..? Da muligheden ikke lige er der til en tur til Paris, lige nu... PÅ forhånd tak... |
Leverandør af feminint tøj...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Vi har over 70 leverandører i vores database med mode tøj til kvinder. Lidt om os: Vi er "International Trade Agents" og hjælper virksomheder med at finde leverandører, produktion virksomheder, afsætnings kanaler osv. rundt i hele verden. Vi kan sagtens hjælpe jer. I kan læse mere om os og databasen på www.Yourtradeagent.com Du er også velkommen til at sende mig en mail. Med Venlig hilsen Eric J. Christiansen Eric2Yourtradeagent.com |
Hej Eric.. Har været inde og kigge, og lyder da fristende.. Men tror vi i første omgang vil se om vi kan finde frem til nogen uden omkostninger.. Tak for din tid.. |
Når i har basis på plads, kunne det friste med et tillægsprodukt, til mersalg, som er parfume? Det må da være prikken over i'et, når hun har fundet det tøj der gør hende feminint og derfra ligeledes kan score en lækker feminin duft. ;) |
Hej Mark. Der skal lige netop være alt hvad en kvinde har brug for.. Hvilken mærker har du..? |
Det er lige før jeg vil sige, hvilke mærker har jeg ikke? ;) desværre et par undtagelser. du kan smide mig en mail: mark@parfume-s.dk og jeg laver dig et login til min side, så kan du se udvalg :) mvh Mark |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)