Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herrens mark, et sted i betalingsland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder og roder lidt med at få en webshop op og stå.

Det i sig selv er en fornøjelse, og de kommende gæster i butikken får noget at glæde sig til, MEN jeg er efterhånden på herrens mark hvad angår aftaler i forbindelse med betaling.

Jeg forstår følgende:

Jeg skal bruge 2 elementer for at kunne tage imod betaling på min shop.

1- Aftale med indløser af fordringen / indløsningsaftale

2- Modul til betaling på min shop.

Der findes et hav af forskellige udbydere på de forskellige løsninger.

Jeg har en formodning om at det samlede setup over tid skal flyttes til en "nets/teller-monopol-på-dankort-løsning", men da jeg ved at der er forholdsvis store krav til sikkerhedsstillelse (eks. 50.000 kr på "låst" konto).

DERFOR tænkte jeg at en Paypal-express løsning kan være et godt "opstarts alternativ" her kan alle kort benyttes, men deres gebyrer for transaktionerne er meget høje.

Hvad siger i, kære Amino'er? Hvordan er den bedste - den billigste - den sikreste løsning???

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:01

Ja det er altid et valg mellem pest eller kolera.

Kør den forchromede løsning med alle kort, og du skal igennem møllen med indløsningsaftaler, gateway-aftale osv. det koster en masse i opstart, men du kommer ikke af med de store transaktionsgebyrer.

Kør den nemme/hurtige løsning med Paypal og/eller Ewire, og du er i gang med det samme uden store engangsudgifter, men så skal du af med lidt mere i transaktionsgebyr.

Langt de fleste starter ud med den nemme løsning, og efter noget tid, hvor det har vist sig rentabelt - skifter de gateway og indløsningsaftale til den dyre og forchromede løsning.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:02

Hej jan

tak for svaret.

papypal bliver løsningen i første omgang.

nets har allerede tabt mig på gulve med uigennemsigtig struktur omkring deres gateway. Og så har jeg det decideret svært med mennesker der i en salgstale ikke kan argumentere for deres eget produkt, men kun kan argumenter imod konkurrenten..... Underlige mennesker inde ved Nets....

paypal må bære i runde 1

Tak for det 

hilsner 

Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47138
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12

Dit valg, men du kan jo lige få denne her som sammenligner en del forskellige kortudbydere. Ud over at nets bestemt har lange behandlingstider og kan stille krav om garantier - så er det klar, at hvis du skal ha mange transaktioner i en fungerende side, så er nets klart billigst

Paypal er godt at ha med - men min erfaring er, at køber beskyttelsen er meget stor og Paypal kan fryse hele ens tilgodehavende også fremadrettet, så KUN at ha paypal ville jeg ikke være vild med, men - dit valg

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:21

Cookie - John Hannover:

Dit valg, men du kan jo lige få denne her som sammenligner en del forskellige kortudbydere. Ud over at nets bestemt har lange behandlingstider og kan stille krav om garantier - så er det klar, at hvis du skal ha mange transaktioner i en fungerende side, så er nets klart billigst

Paypal er godt at ha med - men min erfaring er, at køber beskyttelsen er meget stor og Paypal kan fryse hele ens tilgodehavende også fremadrettet, så KUN at ha paypal ville jeg ikke være vild med, men - dit valg

vh John H

Ved godt at jeg bryder ind i tråden med mit eget spørgsmål, men jeg skal selv i gang med samme udfordring. Jeg kommer dog til, at sælge til B2B og det er ikke en webshop. Men da det er et abonnement jeg skal sælge til virksomheder, så vil jeg gerne undgå at skulle sende fakturaer ud og tænkte derfor, at bruge ewire, da en del virksomheder har virksomhed-betalingskort.

Så hvordan vil en ewire løsning være her?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)