Hej Amino folket! Så er jeg på den igen. Denne gang tilbyder jeg dog mere en blot en SEO optimering, eller det vil sige det gør jeg stadigvæk :) SEO Optimering (Søgemaskineoptimering) af Wordpress Jeg smider lige det tilbud da det stadigvæk er gyldigt og mit gamle indlæg havde en person som ikke var helt tilfreds med situationen som nogle af jer nok ved, men skidt med det. I får lige tilbuddet igen. - 2-3 Søgeord - Der findes 2-3 søgeord indenfor dit emne som jeg kunne se potentiale i, at smide mere tid efter. - Gennemgang af META delen - Der gennemgåes dit brug af titler, meta-beskrivelser osv. - Brug af H1 og H2.. tags - Der rettes og ses på sidens brug af H-tags. - Installering og opsætning af plugins - Der installeres de plugin som vi mener der skal til for, at have en god SEO optimeret hjemmeside.
En god lille pakke der får siden på den rette vej.
-- > Denne pakke får du for 500 kroner. < --
Tekstforfatning - Til mindre sider - Affiliatesider.
Jeg tilbyder også, at skrive artikler for hjemmesider i form af små blogs, affiliate projekter eller noget helt andet.
Der er flere muligheder for, at få skrevet artikler og dem ser du listet herunder.
--- ABONNEMENT ---
Jeg levere en artikler inden for nogle bestemte tidsperioder som vi aftaler. Det kan være vi aftaler, at du gerne vil have artikler indenfor de næste 3 måneder og du gerne vil have en ny artikel hver uge.
Det kan også være du vil have jeg skal stå for, at der konstant er liv i din side?
Der er ikke fast pris på abonnementer, så hvorfor ikke skrive til mig og lade os finde en pris? :)
--- ENKELT ARTIKEL ---
Jeg skriver også enkelte artikler. Alle mine artikler er SEO venlige. Det vil sige, at jeg arbejder udfra de søgeord som du levere mig og så vil jeg forsøge, at skrive en artikel som passer til forskellige søgetermer.
Jeg tager 0,30 kr pr. ord.
Generelt hjælp i Wordpress
Jeg bruger utroligt meget tid i Wordpress og tilbyder derfor også min hjælp til dette system.
Skriv til mig omkring hvad du kunne bruge hjælp til og lad os finde en fair pris.
-----------------
Håber jeg hører fra dig :) Håber ikke nogle ønsker, at ødelægge dette indlæg som personen i mit gamle indlæg.
(Ingen navn nævnt, da jeg ikke ønsker Amino skal være et sted folk hænges ud.)
|
I kan enten skrive til mig her på amino, eller på yupsdk@icloud.com