Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møde med leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!


Jeg skal snart til møde med en kommende leverandør.
Derfor noterer jeg nogle ting ned, som jeg gerne vil have afklaret.
Jeg kunne godt tænke mig at få nogle input til, hvilke ting der er vigtige at få spurgt om. Og hvilke ting jeg skal have med i bagagen efter mødet.

Håber på en masse gode fif, tak!

Med venlig hilsen 

Frederik Jensen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog derop som den jeg var, spurgte om de ting jeg nu mente der var relavante for branchen, og efterfølgende har vi en masse emails frem og tilbage :)
Vi satser jo på i har et rigtig godt arbejde sammen, og alt hvad du har af spørgsmål er de selvfølgelig villige til at svare på og hjælpe med, og er det ikke tilfældet, så er det en dårlig leverandør du har fundet :)

De tjener jo penge på dig, så de er villige til at hjælpe med alt forhåbentlig :)

Men ellers så spørg ind til reklamation, garanti, levering, samt betaling..
Hvor lang tids betaling er der på en faktura osv :)

Jeg har den fordel at min leverandør ligger 20min herfra, og vi har aftale om jeg bare henter alt jeg skal så snart jeg får brug for det, og så opretter de en fakture enten midt på måneden, eller slutningen, alt efter hvad datoer jeg henter på :) på den måde får jeg færre, men større regninger, og skal ikke ligge og rode rundt med mange faktura i løbet af en måned :)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit gode svar, Christian!

Undskyld jeg måske spørger hvad reklamation er for noget? :)
Ellers rigtig mange gode ting at tage fat i, tak! 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

reklamation er en anden form for garanti :) på de fleste vare er der 6mdrs garanti, og 2års reklamationsret :)

Hvordan det 100% fungere kan du læse dig til på nettet, for det er lidt indviklet, men kort fortalt er det noget med hvis f.eks et ur, stopper med at fungere, uden det har været i brug, efter de 6mdr, så dækker reklamationen :)

Der er nok andre herinde der har mere fat i den :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I b2B er der som udgangspunkt ingen reklamationsret/frist.

Nogle tilbyder det, men det er en fravigeligt krav.

i modsætning til B2C, er der regler.

Klart at tingene skal være i orden, men udover det, er der ingen krav ellers.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)