Hej Aminoer!
Håber på en masse gode fif, tak! Med venlig hilsen Frederik Jensen |
Jeg tog derop som den jeg var, spurgte om de ting jeg nu mente der var relavante for branchen, og efterfølgende har vi en masse emails frem og tilbage :)
Vi satser jo på i har et rigtig godt arbejde sammen, og alt hvad du har af spørgsmål er de selvfølgelig villige til at svare på og hjælpe med, og er det ikke tilfældet, så er det en dårlig leverandør du har fundet :)
De tjener jo penge på dig, så de er villige til at hjælpe med alt forhåbentlig :)
Men ellers så spørg ind til reklamation, garanti, levering, samt betaling..
Hvor lang tids betaling er der på en faktura osv :)
Jeg har den fordel at min leverandør ligger 20min herfra, og vi har aftale om jeg bare henter alt jeg skal så snart jeg får brug for det, og så opretter de en fakture enten midt på måneden, eller slutningen, alt efter hvad datoer jeg henter på :) på den måde får jeg færre, men større regninger, og skal ikke ligge og rode rundt med mange faktura i løbet af en måned :)