fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før?
Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...
Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)
Anden23, problematikken er at det ikke er en helt stueren procedure ift. markedsføringsloven. Han SKAL have sine varer stående til salg i biksen i et givent antal uger (mener det er 8 uger), før han må lave deciderede tilbud med sparbudskaber. Og disse tilbud må han kun have i en begrænset periode.
At lave 10% rabat på samtlige varer i en helt nyåbnet shop er derfor ikke gangbart, medmindre det kan påvises at varerne rent faktisk har været solgt til de gældende førpriser tidligere.
Jeg synes måske det kunne have været federe med en gratis gave i forbindelse med køb af varer i den første periode - det kunne være sådan noget som "Få en GRATIS gave første gang du køber", og så lægge en hemmelig gave med, i form af f.eks. drikkedunk, stickers, keyhangers eller andet, som billigt kan produceres med webshoppens adresse på.
Ellers fed side :-)
Hej Thomas,
jeg var ikke klar over at der var en lov omkring dette, men vil helt sikkert få rettet det hurtigst muligt!
Jeg overvejer at tilbyde gratis tryk på alle trøjer her i starten eller noget i den retning.
Om det lige er prioteringsrækkefølgen for dine kunder ved jeg ikke, men det er i hvert fald fire vigtige spørgsmål jeg mener du bør få besvaret før kunderne når at tænke det selv og begynder at lede efter svarene i stedet for at kigge på dine produkter.
Jeg håber det kan bruge og god vind med shoppen.
Mvh.
Janus
Hej Janus,
Tak for feedback!
Du har helt ret i at der er nogen ting jeg skal have kigget på i forhold til troværdighed osv.
Jeg vil helt sikkert tage dit svar med i videreudviklingen af shoppen.
Jeg syntes det er en rigtig fed ide og webshop du har startet :)
Noget der foreksempel forvire mig meget er at når jeg skal finde noget til motocross så ved "underkategorier" ved hjelme er der et omrids at et par bukser og ligeledes ved mange andre ting. Det ville jeg personligt have svært ved at finde rundt i :)
Held og lykke
Vh
Simon Korsgaard
www.coolspeaker.dk
Hej Simon,
Tak for svaret!
Jeg arbejder på at få lavet nogen bedre ikoner til underkategorierne.