Webshoppen har eksisteret i flere år efterhånden, men vi kunne godt tænke os lidt input og gode ideer til hvordan vi kan gøre den bedre, og måske mere indbydende.
Jeg har kigget lidt rundet på Jeres webshop, så her kommer lidt forbedrings-input fra mig :-)
Jeg ville overveje at vise seks udvalgte produkter på forsiden, som fx mest solgte produkter.
Kan se, at I har fået accept af cookies på siden, dog synes jeg at cookie er malplaceret i toppen, og laver en hvid baggrundsbar.
Jeg ligger mærke til, at siden ikke er centreret, hvilket jeg godt kunne savne på en side som denne. Der er for meget hvid plads til venstre i forhold til højre side.
Menuen synes jeg ikke rigtig tiltaler mig. Måske ville jeg have smidt produktkategorien herop i stedet, og informationssiderne lagt ned i bunden af siden.
Den lille cookie ting har jeg nu fjernet fra toppen. Kunne godt se at den var lidt malplaceret.
Grunden til at siden ikke er helt centreret, er at den fra "naturens hånd" ikke har en kolonne i højre side. Og da vi mente at vi gerne ville have disse informationer på siden, gjorde vi det til en del af baggrundsbilledet. Ikke optimalt, det ved jeg godt.
Jeg er ikke sikker på at produktkategorierne kan være i toppen. Men hvad ville du i så fald have at der skulle være hvor produktkategorierne er nu?