Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jakke med tryk over ryggen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal bruge en firmajakke med et orange tryk henover skuldre

Jeg har så haft fat i en gut herinde fra, hvor jeg skrev at det hastede lidt og om det kunne lade sig gøre "i går" som man siger

Det var intet problem.. det var den 28 jeg bestilte, og der gik så et par dage med at skrive hvad jeg skulle bruge, for det var åbenbart ikke helt let at forstå, selvom jeg sendte filen med logo til ham 3 gange, og FONT filen også inkl. farvekoden

Jeg høre så ikke fra manden i nogle dage, og forleden skrev jeg så hvad der skete siden hverken jakker eller mail var dukket og fra ham, og om jeg skulle finde en anden, men så svarede han at det var sat i gang, der havde været travlt, og så var der stilhed igen.
Den 4, fik jeg så en mail hvor der stod nu var det sat i gang, men prisen var pludselig steget, om jeg stadig var interesseret, og det svarede jeg ja til, men det skulle altså til at gå hurtigt, for jeg mangler jakken!
Jakken ville være trykt fredag den 7. eller mandag den. 10, og jeg ville ha den dagen efter.
I går er intet dukket op, og jeg skriver så en mail igen, og spørger hvad der sker siden jeg ikke har modtaget ordrebekræftelse eller noget som helst.. Det undskylder han, og skriver endnu engang der går et par dage før jeg modtager jakken.. vi snakker altså fra den 28. Jan. til den 11. Feb. nu, det er 14dage for en jakke med et udprint der er varmet på, på ryggen

Derfor spørger jeg nu, om der er nogle gutter eller gutinder, herinde der gør sig i tryk, der kan lave en go pris på en Wilmington Bonded-jakke med et tryk på ca 38x6cm henover skuldre i orange (gerne signal-orange, men ellers bare en R:255, G:150, B:0) farve.

Det behøver ikke være den model, det kan også være en anden jakke i samme stil, men vis mig lige modellen inden :)

Jeg har ikke en trøje eller jakke hvor der er firmalogo på, og vil ikke tage ud til kunder uden, da jeg så mener jeg vil virke utroværdig, og bare som en random dude, der vil forsøge at sælge dem noget jeg har fundet :)

Mvh
Christian Høegh

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 09:35
Hej

Har du prøvet Tex Tryk. Har set at han laver sådan noget. Han er vist til at fange her ind.

Mvh

Eric
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:38

Nej :)

Men tænker folk kan melde sig på banen herinde hvis de mener de kan komme med et godt tilbud, for ham den anden, aner jeg ikke om sender tingene, og kan sgu ikke rigtig vente mere :S

Transfertryk er et udprint der bliver varmet på.. den billigste og letteste metode, og det skal bare ikke tage 14 dage.. på den pris ku jeg få syet en i kina, med broderet logo på ryggen, inkl fragt til landet :) men da jeg kun skal bruge en enkelt eller to jakker, er det for omstændigt (dvs, forhold til det her, havde det jo ikke været, kan jeg se)

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)