Mange tak for dit svar, men jeg er ikke sikker på om det er løsningen jeg leder efter.
Spørgsmål: Hvis jeg downgrader mit plugin, er alle mine forrige instillinger som var gemt i pluginnet så ikke slettet?
Er der ikke en måde hvorpå man kan spole - lad os sige - 30 min tilbage i tiden og så vil alt være som før?
På forhånd tak
Venlig Hilsen
Spole din side tilbage: Sandsynligvis er det muligt, men når du spørger, så er det ikke noget du selv kan. Kontakt din webhost.
Downgrade plugin og behold indstillingerne: Finder du ud af ved at gøre det. Tag backup inden, i tilfælde af at de plugins laver ændringer i databasen / filerne ved første gang kørsel som en downgrade nogle gange vil lave.
Kan jeg på nogen måde spole tilbage i tiden og få min wordpress tilbage til dens gamle?
Du lægger bare den backup tilbage, du selvfølgelig tog inden du gik i gang
Men ja kontakt din hostingudbyder, og tag ved lære, og lav ALTID backup inden du opdaterer noget som helst der har med WP core eller plugins at gøre. Hvis projektet er seriøst og du rent faktisk har omsætning på det, så bør du ikke engang arbejde på live-sitet, men tage en kopi til et dev-site, teste opdateringer og først opdatere når du er sikker på alt kører.