Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

the largest distributed brute force attack

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Dear WordPress Publisher, 

As of 11am eastern time this morning we are monitoring the largest distributed brute force attack on WordPress installations that we've seen to date. The real-time attack map on www.wordfence.com became so busy that we've had to throttle the amount of traffic we show down to 4% of actual traffic.

A brute force attack is when an attacker tries many times to guess your username password combination by repeatedly sending login attempts. A distributed brute force attack is when an attacker uses a large number of machines spread around the internet to do this in order to circumvent any blocking mechanisms you have in place.

If you're using the free or paid version of Wordfence you should have the option to "Participate in the real-time Wordfence security network" under 'Other options' enabled. This will immediately block any attack originating from an IP address that has attacked other WordPress sites using Wordfence. This is an effective defense against this kind of attack.

We recommend that until this passes you monitor your WordPress websites closely for unusual activity including logins, account creation or changes to the public facing website

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes Niels Madsen  

Tak til Niels!

Din information kan jeg ikke læse som andet, end en advarsel til alle WP brugere ?? Wink

Hvorfor fanden du så skal have en 1 stjerne begriber jeg ikke.

Men jeg forsøger mig om lidt med 5 stjerner, så der bliver lidt balance i regnskabet.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:25

Du får også lige 5 stjerner af mig Big Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:03

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Tilsyneladende fordi der var et affiliatelink i mailen.
Det er nu fjernet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:05

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Din information kan jeg ikke læse som andet, end en advarsel til alle WP brugere ?? Wink

Hej Venner.

Takker meget for jeres stjerner, og speciel tak til Karsten for din ene stjerne.

Det jeg prøver at fortælle med mit indlæg, at Wordpress over hele verden bliver angrebet.

Jeg har en side som bliver angrebet hver 3 -4 minut siden kl. 16.00, men den holder stadig stand.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

I hvems interesse er det at lave dette angreb?

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:25

Folk vil ind på din Wordpress installation og sikkert putte affiliate links i dine artikler eller andet dumt.

På den anden side skal vi også huske på at Wordfence arbejder med at beskytte Wordpress installationer så de har interesse i at sprede lidt frygt blandt deres kunder, så de bliver på produktet. Uanset hvad, så er det ALTID en god idé med en god og lang kode gerne med små bogstaver, store bogstaver, tal og tegn både på sin blog, men også alle andre steder. 

I så kan man overveje at navngive sin wp-admin.php noget andet så diverse dumme bots ikke finder den.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Grubbe:

I så kan man overveje at navngive sin wp-admin.php noget andet så diverse dumme bots ikke finder den.

Og noget så smart som at blokere wp-admin/ eller wp-login.php via http authentication Big Smile - de fleste bots kan ikke finde ud af dette ekstra lag security, så de dør bare med en 403 (Forbidden) fra serveren, skåner både ens side, og ens host for en masse unødig trafik

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels Madsen:

Hej Venner.

Takker meget for jeres stjerner, og speciel tak til Karsten for din ene stjerne.

Det jeg prøver at fortælle med mit indlæg, at Wordpress over hele verden bliver angrebet.

Jeg har en side som bliver angrebet hver 3 -4 minut siden kl. 16.00, men den holder stadig stand.

Mvh. Niels

Webdesign

Du postede en advarsel med et affiliate link til en kur. Og har du gjort det bevidst er det rimelig dårlig stil.

Affiliate links på amino er i øvrigt ikke tilladt. Derfor 1 stjerne.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:17

Karsten Sønderup Hansen:

Du postede en advarsel med et affiliate link til en kur. Og har du gjort det bevidst er det rimelig dårlig stil.

Affiliate links på amino er i øvrigt ikke tilladt. Derfor 1 stjerne.

Det er jeg sådan set enig i.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)