Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter jeg en Facebook Fan Page - hvis brugernavn/adgangskode er glemt!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - håber der er nogle der kan hjælpe derude Big Smile

Jeg skal have slettet en Facebook-side, som en virksomhed, jeg arbejder for, har oprettet.

Problemet er, at det er en tidligere medarbejder, der har oprettet kontoen - og jeg/virksomheden har ikke adgang til kontoen overhovedet!

Imellemtiden har virksomheden nu oprettet en anden konto - som i øjeblikket er under fin udvikling. Nu vil jer gerne have fjernet den gamle, som bare ligger der og ser dum ud.

Er der en løsning?

Min første tanke var at kontakte FB - som måske kan lave en sletning - men kan ikke rigtig finde kontaktoplysninger til dem. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 16:26
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:49

Tak for svar, Fredskov

Problemet bliver nok at jeg ikke har adgangsdata til den gamle FB. Man skal vel kunne logge ind for at i det hele taget kunne foretage ændringer (?) Og på FC Support er der, så vidt jeg kan se, ikke nogen måde hvorpå man kan kontakte FB direkte (?) Kan være jeg bliver nødt til at ringe til Hr. Zuckerberg personligt, hehe :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 18:51

Det er en god ide at tage kontakt med FB når det kommer til det. Jeg kan kun anbefale at du prøver det 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)