Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næste skridt starte ny forretning - mentor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Fra  HumanReflection ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg arbejder mig fremad mod at blive uafhængig. Uafhængig af tid, samfundet og diverse diskurser.

Min baggrund er inden for organisations- og medarbejderudvikling. Det er et fedt felt, og jeg tænder på at gøre mennesker mindre robotagtige og mere proaktive.
Da frihed er en af mine stærkest værdier, forsøger jeg at finde ud af hvordan jeg kan få mere frihed, til at gøre det jeg synes der er sjovt. Jeg har startet en forretningsenhed op til en af de stærke brands for erhvervs-aviser, forretningsenheden var en webshop. Jeg havde en meget stejl læringskurve, da jeg intet vidste om feltet overhoved. Shoppen eksisterede i 3 år, inden jeg opsagde kontrakten med bladet. Jeg arbejder igen i dag inden for eget felt (som selvstændig konsulent), og det giver absolut mere mening, bare ikke mere frihed.
Jeg er igen i gang med at undersøge en ide jeg har, og der er sågar et firma der tror på ideen.

Jeg er entreprenør, og har forsøgt at starte op et par gange. Jeg er endnu ikke lykkedes som ønsket, og har måtte indse, at jeg mangler viden om forretning. Forretningssans, forretningstanker og projektdelen. Jeg er visionær, god til at tale og beskrive, og mindre god til at se hvad forretningen har brug for, for at blive til noget stort.

Jeg skriver her, da det jeg har allermest brug for, er en mentor jeg kan tale med. En som har været der, hvor jeg går lige nu. En som har en god skalerbar forretning. En som kan fortælle mig hvilke bøger jeg skal læse, hvad jeg skal fokusere på, og hvad jeg skal lytte efter. En som kan lære mig et nyt “sprog” for at kunne blive succesfuld entreprenør.

Jeg har modet, jeg har noget erfaring, jeg mangler sparring.

Jeg håber meget på input fra dig.

Hvad får du ud af at hjælpe mig? 
Jeg kunne tænke mig at skrive noget yderst lokkende her. Hvis du kunne få noget ud af at se en der lykkes, så vil jeg gøre alt hvad jeg kan, for at stille dig det i udsigte.

Hvad har jeg brug for hjælp til?

Ret mig når jeg tænker begrænsende, udvid min horisont til at kunne tænke og handle så jeg lykkes, fortæl mig hvem jeg skal lære fra, og lær mig et nyt sprog der kan matche de mennesker jeg skal tale med for at lykkes med forretning. 
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:46

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:30

Hejsa.

Spændende. Du kan med fordel skrive lidt mere om dig selv. Eventuelt linke til et CV.

For at tiltrække en mentor, kan du også slå på, at der altid er en gulerod til mentoren, hvis eleven klarer sig godt. ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 10. Feb 14
Fra  HumanReflection ApS Skrevet kl. 16:50

Hej GrN.dk

Tak for dit svar. Det giver mening at give lidt mere af mig selv, og fortælle hvem jeg er. Jeg er i gang med at lave et skarpere udkast, som er bedre gennemtænkt, og hvor det også giver mening for en evt. mentor at sige ja, til mig.

Jeg er ny i feltet om at søge hjælp på dette område, og havde brug for at springe ud i den dybe ende, og se hvad det kunne give.

Næste indlæg bliver mere konkret.

Tak for at du brugte tid på min indlæg.

Fra København
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:12

Hei,

Jeg forsøker å sende deg PM, men det går ikke. Kan du sende meg en PM?

Jeg ser at du er en person jeg behøver :-).

Med vennlig hilsen

Marius Braathen

Tilmeldt 10. Feb 14
Fra  HumanReflection ApS Skrevet kl. 15:34

Jeg vil gerne sende dig en mail, men på hvilken adresse?

Tilmeldt 10. Feb 14
Fra  HumanReflection ApS Skrevet kl. 16:08

Hej igen

For at gøre det hele lidt nemmere så er min adresse her - lea@humanreflection.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)