Hej Jeg arbejder mig fremad mod at blive uafhængig. Uafhængig af tid, samfundet og diverse diskurser. Jeg er entreprenør, og har forsøgt at starte op et par gange. Jeg er endnu ikke lykkedes som ønsket, og har måtte indse, at jeg mangler viden om forretning. Forretningssans, forretningstanker og projektdelen. Jeg er visionær, god til at tale og beskrive, og mindre god til at se hvad forretningen har brug for, for at blive til noget stort. Jeg skriver her, da det jeg har allermest brug for, er en mentor jeg kan tale med. En som har været der, hvor jeg går lige nu. En som har en god skalerbar forretning. En som kan fortælle mig hvilke bøger jeg skal læse, hvad jeg skal fokusere på, og hvad jeg skal lytte efter. En som kan lære mig et nyt “sprog” for at kunne blive succesfuld entreprenør. Jeg håber meget på input fra dig.
Ret mig når jeg tænker begrænsende, udvid min horisont til at kunne tænke og handle så jeg lykkes, fortæl mig hvem jeg skal lære fra, og lær mig et nyt sprog der kan matche de mennesker jeg skal tale med for at lykkes med forretning. |
Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?
Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.
Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.