Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hænger en god SEO-indsats sammen med sin aktivtet på de sociale medier?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har efterhånden læst en lang række steder, at en god SEO-indsats kræver en stor aktivitet på de sociale medier!? I den forbindelse vil jeg gerne vide, om det kræver, at man er aktiv på flere platforme? (Facebook, Google plus, Instagram m.v).

Når jeg læser de forskellige debatter både her og andre steder anbefaler de fleste, at en aktivitet på Google+ er yderst relevant, da det er Googles eget svar på et socialt medie. Kan man nøjes med at opbygge autoritet på denne platform og øge sin placering på Google, eller kræves der et helhedsorienteret fokus på alle de populære platforme?

Ved at SEO er dynamisk og at I nok ikke kan give et konkret svar. Men håber meget på råd og vejledning!Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg plejer at sige til mine kunder at de skal ikke bruge sociale medier, uanset hvad navn det er, for at få en SEO værdi. Du skal bruge sociale medier for at skabe relationer og trække trafik ind på din side.

Prøv at se denne video som Matt Cutts fra Google udgav for nylig:

Omkring fokus så bør du lægge indsatsen der hvor det giver mening for dig. Hvor det er kommer helt an på hvad du laver.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et hurtigt svar og fordi du gad at dele din mening. :)

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det korte svar her fra må være, at det afhænger af dit produkt, men det kan aldrig skade at publishe sine indlæg eller nye varer på f.eks. Google+ og Facebook. Jeg bilder mig ind at indlæg f.eks. bliver indekseret hurtigere på baggrund af dette. 

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til seo så behøver du ikke være decideret aktiv på de sociale sider, men dine webside links skal bare være aktive på de sociale sider. På den måde tror Google, at folk er vilde med dine side, og derved skaber du google love til ranking, hvis altså du er ude efter at ranke på Google. Dette kan sættes op på den rigtige måde uden at være billig spam fra fiverr eller andre steder, på et par dage og koster lidt dollars hver måned.

Med hensyn til at skabe trafik, så er aktivitet på de sociale sider et rigtig godt sted at skabe sådan en trafik (afhængig af hvad din side sælger, viser eller gør). Udelukkede stole på fri trafik  fra Google er en decideret fejl satsning hvis du f.eks. er webshop ejer, for hvis du mister eventuel ranking, mister du din trafik hvilket betyder du mister din indtægtskilde.

Lav altid en G+ konto + side til din hjemmeside om du så vælger at ignorerer facebook, twitter, pinterest, tumblr, linkedin osv eller ej.

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med Skjoldby. Brug sociale medier for deres egen skyld, ikke for SEO. Der er stadig masser af sider der ranker godt eller helt i top uden skyggen af en facebook eller google plus side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)