Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan bruge dette fantastiske restparti ???

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i den lykkelige/ulykkelige situation at min kompagnon og jeg begge har fået et rigtig godt job, og derfor ikke længere har tid til at drive vores virksomhed med den kraft som vi gerne ville og som vi mener der skal til. Vi har derfor besluttet at afvikle virksomheden hurtigst muligt, og så bare lukke øjnene for det tab som måtte komme.

Det betyder at vi har et stort parti højkvalitets mobilholdere ved navnet The Oona, som vi gerne vil af med. Vi har ca. 540 stk. på lager. De har en udsalgspris på 199,- inkl. moms. og vi har tidligere solgt dem til vores forhandlere til 125,- + moms. Men nu skal det hele væk, og det skal gå hurtig!!! 
Så hvis I er hurtige med et bud kan I helt sikkert "stjæle" vores varelager til langt under de normale priser. vi er villige til at sælge helt ned til 28,- stk. + moms hvis en kunde aftager hele lageret !!!

I kan læse mere om produktet og se en produktvideo på www.theoona.com
Jeg ser frem til at modtage jeres interesse

Mvh Martin /MiMa-Connection ApS

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

jeg vil give dig bud over PB

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Iorden du byder bare løs :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinHøgh:

Hej Aminoer

Jeg er i den lykkelige/ulykkelige situation at min kompagnon og jeg begge har fået et rigtig godt job, og derfor ikke længere har tid til at drive vores virksomhed med den kraft som vi gerne ville og som vi mener der skal til. Vi har derfor besluttet at afvikle virksomheden hurtigst muligt, og så bare lukke øjnene for det tab som måtte komme.

Det betyder at vi har et stort parti højkvalitets mobilholdere ved navnet The Oona, som vi gerne vil af med. Vi har ca. 540 stk. på lager. De har en udsalgspris på 199,- inkl. moms. og vi har tidligere solgt dem til vores forhandlere til 125,- + moms. Men nu skal det hele væk, og det skal gå hurtig!!! 
Så hvis I er hurtige med et bud kan I helt sikkert "stjæle" vores varelager til langt under de normale priser. vi er villige til at sælge helt ned til 28,- stk. + moms hvis en kunde aftager hele lageret !!!

I kan læse mere om produktet og se en produktvideo på www.theoona.com
Jeg ser frem til at modtage jeres interesse

Mvh Martin /MiMa-Connection ApS

Prøv at lav et opslag på facebook gruppen - https://www.facebook.com/groups/390102561090106/?fref=ts 

Så skal du nok få store chancer for at få dem solgt.

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Awais

Fra København
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Min idé vil være, at lave en aftale med en dealside. Jeg kender selv chefen for en af disse sider og ved konceptet om deals, går ud på, at man sælger

sit produkt med minimum 50%´s rabat og aftalen går, så på, at det som udgangspunkt er gratis for dig, som firma, at have din vare på og at aflønningen, så foregår på den måde, at deal-firmaet så beholder en forudaftalt procentsats, når kunden køber varen. Jeg tror, at 540 for nogen sider, vil være et meget lille antal og ved ikke om de synes det er anstrengelserne værd, men jeg har en rigtig god kontakt, da jeg selv har været i arbejdsprøvning, på et dealsite og hvis du synes det lyder spændende, kan jeg evt kontakte chefen og høre om han er interesseret :) Det foregår normalt således, at dem der har produktet, selv pakker og sender produktet til kunderne, men kunden betaler selv, fragten, da denne lægges på prisen på dealsiden :)

Synes du, det kunne være din mulighed?

Kh

Dorthe

Ps. Du kan evt. kontakte mig på. 60 88 20 64

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået bud på 10,- pr. stk. er det nogen der skal være med i budkampen ? :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe:
at deal-firmaet så beholder en forudaftalt procentsats

Så vidt jeg ved så er deres provision på 33% af salgsbeløbet. Så har du en vare der normalt sælges til 1000kr, så er tilbudsprisen 500kr og din fortjeneste efter deal sitets provision 335kr inkl moms.

men det er selvfølgelig bedre end trådstarters nuværende bud på 10kr stk :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Det lyder interessant, vi har været på et dealsige før og fik solgt en del, vil du kontakte mig på mh@mima-connection.dk så vil jeg meget gerne høre mere om det :-)

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)