Jeg har en god ide til en app... en ide ala du sikkert vil sige "ja, det har jeg altid manglet" -men ikke noget folk vil betale meget (hvis nogen overhoved) penge for. -Dog har jeg en ide til hvordan man kan komme til at tjene penge lidt senere henad vejen!
Det vigtigste tekniske element (og her hvor jeg er mest usikker), er at app'en skal benytte en teknologi, hvor den skal kunne udlede tal/bogstaver fra et billede. -Et billede af noget tekst, som den skal kunne tyde -med andre ord.
Er der nogen der ved om dette overhoved er muligt?
Må sige, at jeg ikke helt kan forstå dig.. Jeg synes dog du skal gøre et grundigt arbejde med, at få beskrevet funktionerne meget tydeligt og så snakke med nogen virksomheder omkring muligheden af projektet.
Det er ganske simpelt og vil gøre, at du får et tydeligt svar!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Jeg tager et billede af denne hjemmeside med min telefon. App'en skal kunne genkende at der er skevet "wwww.amino.dk" i adresselinjen. -Kun udfra billedet. -Findes denne teknologi? -antager det vil blive ENORMT dyrt at lave den fra bunden.